AndyG Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 (endret) Som mange av dere sikkert har fått med dere går det rykter om 3 serverlokasjoner i Europa. Disse er Tyskland, England og Frankrike. Mange skandinaviske spillere ønsker kanskje en skandinavisk server, så derfor er det laget en underskriftskampanje som skal sendes Blizzard når tiden er inne. Håpet er å få etablert (dersom dette ikke blir bestemt i utgangspunktet) egne skandinaviske servere. For de som er interessert finnes kampanjen her: http://www.scandiwow.tk/ PS! Det er mulig sidene er midlertidig utilgjengelig, for det virker som host'en sliter med båndbredden I så fall er det bare å prøve igjen litt senere. Ingen garanti for at dette virker, men det er da lov å prøve Endret 25. november 2004 av AndyG
Loeve Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hva med å legge i en liten slant for å faktisk få et seriøst domene?
Singularity Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hmmm, hvor har du hørt disse ryktene fra? Virker mildt sagt rart siden Blizzard allerede har en stor avtale med Telia på Diablo 2 'Northrend' servere... Jaja, jeg skal spille på den amerikanske serveren når den åpner mest sannsynlig. Men signerer gjerne på å få en lavpings server med lite packetloss til oss her i Norden. /signert
nåvi Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jaja, jeg skal spille på den amerikanske serveren når den åpner mest sannsynlig. De amerikanske serverne er åpnet Signert har jeg også gjort!
vaskiZ Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hmmm, hvor har du hørt disse ryktene fra? Virker mildt sagt rart siden Blizzard allerede har en stor avtale med Telia på Diablo 2 'Northrend' servere... For å ikke glemme WC3.
zero_time Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Signed.. Håper bare at mange nok skriver under, slik at blizzard forhåpentligvis tenker over å starte Skandinakse servere..
Singularity Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jaja, jeg skal spille på den amerikanske serveren når den åpner mest sannsynlig. De amerikanske serverne er åpnet Signert har jeg også gjort! Tenkte når EU retail åpner. Kan ikke logge meg på med mindre jeg importerer og omgår USA adresse sjekken deres på kontokort - og det gidder jeg bare ikke. Spillte med jevnt 250-300 ping på amerikanske servere uten at jeg eller mine amerikanske party spillere led under det. Engelske servere er dessverre ett annet problem, det er en kjensgjerning at UK - Skandinavia fortsatt er ekstremt ustabile mht packetloss. Tyskland er faktisk av erfaring det beste stedet å plassere servere på hvis en tar hele europa under ett. Jeg har gjerne bedre ping til tyske servere sammenlignet med svenske servere.
pretensiøselns Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Då har eg også skrevet under. Ditto.
Murdin Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Som mange av dere sikkert har fått med dere går det rykter om 3 serverlokasjoner i Europa. Disse er Tyskland, England og Frankrike. Slik eg har forstått det så kjem alle servere for europa til å ligge i Paris. Servere vil bli oppdelt etter språk, og ikkje etter land. UK server vil ligge i Paris, så vil også server for Tyskland/tysk språk. Correct me if im wrong. Ikkje signert.
Kellendil Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Som mange av dere sikkert har fått med dere går det rykter om 3 serverlokasjoner i Europa. Disse er Tyskland, England og Frankrike. Slik eg har forstått det så kjem alle servere for europa til å ligge i Paris. Servere vil bli oppdelt etter språk, og ikkje etter land. UK server vil ligge i Paris, så vil også server for Tyskland/tysk språk. Correct me if im wrong. Ikkje signert. Har òg forstått det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå