Gå til innhold

Registrering for beta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan registrerer man for european beta? Er det noe man må gjøre i tillegg, hvis man forhåndsbestiller? Er det en side jeg bør vite om? Hvordan har folk i Norge registrert seg for US Beta? Hjelp! Vil spille jeg også!

Hilsen rpg frelst fantasy noob

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpen europeisk beta her ikke begynnt enda. Den som er nå er lukket, dvs du kommer ikke inn med mindre du er veldig veldig heldig.

US beta registrerte man seg på www.worldofwarcraft.com når den var åpen.

Skal du være sikkret å bli med på europeisk beta kan det være en ide å kjøpe et såkallt pre-order kit som kommer i salg i morgen for 49 eller 99kr. Da er du sikkret plass i betaen samt at du er sikkret en kopi av spillet når det kommer i retail utgave. Sjekk andre poster for mer info.

Følg med på http://en.wow-europe.com/ for mer info om europeisk beta, europeisk retail dato etc..

Skrevet
Hvordan registrerer man for european beta? Er det noe man må gjøre i tillegg, hvis man forhåndsbestiller? Er det en side jeg bør vite om? Hvordan har folk i Norge registrert seg for US Beta? Hjelp! Vil spille jeg også!

Hilsen rpg frelst fantasy noob

Kjøp et såkalt pre-order kit som kommer i salg i morgen

(mange butikker har lagt de ut for salg for lenge siden).

Da får du en beta-key som du kan bruke når Open Beta starter i Europa,

ryktene sier i starten av Desember, men det får tiden vise.

Skrevet

Får forresten trukket ifra det du betaler for Pre-Order kit når du skal betale for retail pakken, så det er ikke en "ekstra-utgift" å forhåndsbestille, slik det kanskje kan høres ut som.

Skrevet

Spaceworld her i Bergen er nesten utsolgt for de pre-order kitene allerede! jeg var helldig som fikk tak i ett i dag.

Så hvis dere skal kjøpe det så bør dere komme dere til butikken fort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...