Gå til innhold

Anbefalinger til kjøp av tastatur


andm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svaret. Finnes det ingen tastaturerer med "laptop-taster"? Jeg har et slikt tastatur jeg bruker til en PDA, og det er en herlighet å skrive på (selv uten æ-, ø-, og å-taster!). Ettersom dette ikke kan kobles til den stasjonære pc-en, ønsker jeg et lignende et. Det eksisterer vel noen slike tastaturer til desktop-pc-er?

Endret av Ostekjeks
Lenke til kommentar

Det er knall. har det selv. Beste tastaturet jeg har prøvd. :thumbup:

Det er veldig bra å skrive på, men praktisk talt umulig å spille på, hvis man spiller raske FPS-spil som Quake og UT. Har det selv, og det gikk rett på hylla. Men denne Clas Ohlson-linken så interessant ut. Noen som har erfaringer med "det nederste"?

Edit: det er forresten svensk...

Endret av bureaucrator
Lenke til kommentar
..eller noe i denne duren :

 

URL : http://www.letsshop.no/varer.asp?ARTNR=G84-4100PTMNO

 

Dette tastaturet er knallbra! :thumbup:

Det så litt... spesielt ut, lite, men ikke nødvendigvis derfor noe dårligere enn de ekle multimediagreiene og de som ser ut som om de er utformet av bakfulle sjimpanser.

 

Derimot, de eneste tastaturene jeg noensinne ville finne på å foreslå for andre: Keytronic KT2001 PS/2

 

og så har vi jo et som er egentlig det samme, forskjellen er tilsynelatende kun at her er kantene avrundet: Keytronic KT2001 PS/2 Pro

 

har begge :dribble:

i hvitt, ville helst ha svart på det andre, men det var utgått fra lager når jeg bestilte...

Lenke til kommentar
Men denne Clas Ohlson-linken så interessant ut. Noen som har erfaringer med "det nederste"?

Edit: det er forresten svensk...

Jeg har kjøpt Clas Ohlson tastaturet selv(USB versjon). Så litt på KeyTronic, som sikkert er et mye bedre tastatur, men så vidt jeg kunne se var de kun i PS2 versjon(?), og etter hva jeg har forstått klarer ikke PS2 inngangen mer enn så og så mange klikk samtidig, før man får en pipelyd. Ble "gal" av det når jeg spilte spill før og hadde PS2 tastatur. Peip hele tida.

 

Så jeg tenkte "skitt au", og kjøpte fra Clas Ohlson. Det følger med Norske Æ, Ø og Å taster, men det er litt feil oppsett alikevel. Men ikke verre enn at det går bra synes jeg.

Lenke til kommentar
Men denne Clas Ohlson-linken så interessant ut. Noen som har erfaringer med "det nederste"?

Edit: det er forresten svensk...

Jeg har kjøpt Clas Ohlson tastaturet selv(USB versjon). Så litt på KeyTronic, som sikkert er et mye bedre tastatur, men så vidt jeg kunne se var de kun i PS2 versjon(?), og etter hva jeg har forstått klarer ikke PS2 inngangen mer enn så og så mange klikk samtidig, før man får en pipelyd. Ble "gal" av det når jeg spilte spill før og hadde PS2 tastatur. Peip hele tida.

 

Så jeg tenkte "skitt au", og kjøpte fra Clas Ohlson. Det følger med Norske Æ, Ø og Å taster, men det er litt feil oppsett alikevel. Men ikke verre enn at det går bra synes jeg.

Jeg kjøpte PS/2 versjonen, men samme inntrykk!

 

Bare slash(\) som er på feil tast.. ellers følger med øæå for svenskt og norskt tastatur. Enkelt, bare de nedvendige tastene, kompakt lagt opp... Deilig å skrive på! :love: og vedig billig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...