Gå til innhold

noen som har lyst å væra med i et clan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hører ikke denne hjemme under rekrutterings-delen?

Men takk for at vi får se den skjulte fjortissiden til noen av folkene på hw.no.

For å si det på deres måte: Det er way lamt å ha dekorerte klaninitialer - altså "-::<!CLAN!>::-". Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt? "CLAN -", "CLAN |", elns.

Og nei, er helt uinteressert i å joine.

EDIT: Fjerna et ord som ikke passa så godt i setninga over. :roll:

EDIT2: Liten fiks igjen.

Endret av DevN
Skrevet
Hører ikke denne hjemme under rekrutterings-delen?

Men takk for at vi får se den skjulte fjortissiden til noen av folkene på hw.no.

For å si det på deres måte: Det er way lamt å ha dekorerte klaninitialer - altså "-::<!CLAN!>::-". Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt? "CLAN -", "CLAN |", elns.

Og nei, er helt uinteressert i å joine.

EDIT: Fjerna et ord som ikke passa så godt i setninga over. :roll:

EDIT2: Liten fiks igjen.

bra at du poster i tråden, jeg føler at du virkelig har løftet gamer.no til et helt nytt nivå med posten din. Takk

Skrevet
en server koster jo opptil 100$ i måneden og jeg tror ikke du har slike penger......

OMG da... finnes jo norske som leier ut da....!!! www.gameserver.no

www.catchgamer.no !!! Leide en warserver i 1måned for litt siden.. kosta jo bare 300 elr no !

Skrevet (endret)

Hva er vitsen med å skrive at du ikke har lyst til å være med? Han spør jo etter folk som vil, og da forstår han nok at alle de som ikke svarer ikke skal bli med.

Edit: Spiller ikke så mye cs.

Endret av mr. fotball
Skrevet
en server koster jo opptil 100$ i måneden og jeg tror ikke du har slike penger......

OMG da... finnes jo norske som leier ut da....!!! www.gameserver.no

www.catchgamer.no !!! Leide en warserver i 1måned for litt siden.. kosta jo bare 300 elr no !

en server ---KAN--- koste det........................................................................

HVORFOR KAN IKKE FOLK DØ?

Skrevet

OMG!

Jeg er femten år, føler meg litt barnslig, men dette tar av! Når man setter tjue utropstegn og alt av andre tegn så mange ganger så kan ikke dette kalles annet en en clan jeg bare må si nei til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...