Portalol Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) ånei jeg får ikke lov å være i 2 klaner, er i en annen en :( Endret 24. november 2004 av AmmO
Sigga Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Koster ikke $ 100 dollar for å leie en server da....Sjekk på gameserver.
A|3x Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 neeto! kan jeg være me?!!? jg har lizm alltid + stats (skillz)
DevN Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) Hører ikke denne hjemme under rekrutterings-delen? Men takk for at vi får se den skjulte fjortissiden til noen av folkene på hw.no. For å si det på deres måte: Det er way lamt å ha dekorerte klaninitialer - altså "-::<!CLAN!>::-". Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt? "CLAN -", "CLAN |", elns. Og nei, er helt uinteressert i å joine. EDIT: Fjerna et ord som ikke passa så godt i setninga over. EDIT2: Liten fiks igjen. Endret 24. november 2004 av DevN
terrorsauraistlin Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 hmmm navet er? navent betyr jo nesten ALT!!!
hansol123 Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 sign me up! har spilt i 1år men hva skal klanen hete? msn: [email protected] spiller 1.6 og cs: s
A|3x Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Hører ikke denne hjemme under rekrutterings-delen? Men takk for at vi får se den skjulte fjortissiden til noen av folkene på hw.no. For å si det på deres måte: Det er way lamt å ha dekorerte klaninitialer - altså "-::<!CLAN!>::-". Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt? "CLAN -", "CLAN |", elns. Og nei, er helt uinteressert i å joine. EDIT: Fjerna et ord som ikke passa så godt i setninga over. EDIT2: Liten fiks igjen. bra at du poster i tråden, jeg føler at du virkelig har løftet gamer.no til et helt nytt nivå med posten din. Takk
ExEsLayer Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 en server koster jo opptil 100$ i måneden og jeg tror ikke du har slike penger...... OMG da... finnes jo norske som leier ut da....!!! www.gameserver.no www.catchgamer.no !!! Leide en warserver i 1måned for litt siden.. kosta jo bare 300 elr no !
mr. fotball Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) Hva er vitsen med å skrive at du ikke har lyst til å være med? Han spør jo etter folk som vil, og da forstår han nok at alle de som ikke svarer ikke skal bli med. Edit: Spiller ikke så mye cs. Endret 24. november 2004 av mr. fotball
terrorsauraistlin Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 en server koster jo opptil 100$ i måneden og jeg tror ikke du har slike penger...... OMG da... finnes jo norske som leier ut da....!!! www.gameserver.no www.catchgamer.no !!! Leide en warserver i 1måned for litt siden.. kosta jo bare 300 elr no ! en server ---KAN--- koste det........................................................................ HVORFOR KAN IKKE FOLK DØ?
Mixy89 Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 OMG! Jeg er femten år, føler meg litt barnslig, men dette tar av! Når man setter tjue utropstegn og alt av andre tegn så mange ganger så kan ikke dette kalles annet en en clan jeg bare må si nei til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå