Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

LAN Driver problemer med Shuttle SN95G5


Anbefalte innlegg

Har anskaffet meg SN95G5, men har ett allers så _LITE_ problem med LAN driveren, rettere sagt det integrerte nettverkskortet.

 

Det som skjer er at dersom jeg etter installering av windows xp, installerer driverne til det integrerte nettverkskortet så funker alt slik det skal, og dersom jeg Restarter pcen, merk dere restarter.

Men dersom jeg slår av pcen, lar den stå av en liten stund og slår på, så har driveren bare blitt borte og jeg får opp "Veiviser for ny maskinvare" eller hva det enn står

 

Og prøver jeg og installere driveren på nytt så kommer det opp at jeg ikke kan installere og han må gå på nette for og søke etter informasjon, noe som i seg selv er ganske ironisk siden nett er akkurat det jeg mangler.

Er det noen av dere som har opplevd samme problemet, eller aner hva jeg skal gjøre?

Jeg er mildt sagt desperat.

 

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

Jeg har også det samme problemet. Problemet er bare tilstede etter at man har "slått av" maskinen.

Hvis man deretter "re-starter" så er driverne på plass igjen... merkelige greier :hmm:

 

Har ikke fått installert brannmur,antivirus, XP-SP'er osv. så har ikke turt å gå

på nettet å hente nye drivere fra Shuttle enda, som ahpadt sier.

 

Trådstarter, har du prøvd dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...