Gå til innhold

Halo blir film?

Gobo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser til artikkel i Dagbladet 23.11.04

Halo blir film?

Hadde vært artig å se hvordan en Halo film hadde blitt og Ridley Scott er jo rå på sci fi filmer.

Hva synes dere? En god eller dårlig ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
regissør Ridley Scott, kjent fra storfilmer som Blade Runner, Alien og Gladiator.

wow, dette MÅ bi bra.

Desse tre filmene ligger høyt oppe på mi film-liste. :yes:

Skrevet

Har tenkt på det ofte, men tipper at filmen kommer til og suge! Det er så typisk!

Det kommer til og bli en vanskelig film og filme, mest sannsynlig bare overdrevet vold og skyting. (Kanksje mange synes det er en genial kombinasjon, vel ikke meg)

Skrevet (endret)

Høres jo bra ut det der!

Doom blir jo film, så hvorfor ikke. Med The Rock i hovedrollen. Får håpe den blir bedre enn hans tidligere filmer, men jeg har mine tvil.

Endret av orjanos3.16
Skrevet

Off Topic: var det ikke snakk om en zelda film og da?

synes jeg hørte snakk om det for en tid tilbake, vet ikke om andre har hørt noe om det?

Skrevet
Nå var vel ikke Star Wars et spill som ble film, heller omvendt.

Chronicles of Riddick ble jo kanske godt mottatt da filmen kom.

Ehh..jo

Star Wars var jo film først da (tror jeg, er ikke sikker) så ble det til et spill

F.Eks: kotor.

Skrevet
Nå var vel ikke Star Wars et spill som ble film, heller omvendt.

Chronicles of Riddick ble jo kanske godt mottatt da filmen kom.

Ehh..jo

Star Wars var jo film først da (tror jeg, er ikke sikker) så ble det til et spill

F.Eks: kotor.

Ja? Akkurat det skriver Zarato, mens du litt lenger oppe i posten skrev det motsatte.. jeez.

Skrevet

Den første Star Wars filmen kom i 1978, fulgt av nummer 2 et par år senere, så til slutt nummer 3 i 1982 (IIRC) Dette er 4,5, og 6. Phantom Menace, og Attack of the clones, er 1, og 2, neste år kommer den siste, som egentlig er nummer 3 i serien.

Forvirrende? :p

Men, Halo :love: + Ridley Scott = teh win!!!

Skrevet

Star wars var faktisk en bok vist jeg ikke tar helt feil ;) Er ganske sikker da men... En Halo film kan jo bli brae saker, men har mine tviler.... Se bare på AvP, ble bare så Hollywood som man kan få d :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...