Deadringer Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) har norton 2004antivirus da jeg scannet fant den et virus, som den ikke ville slette. hvordan får jeg fjernet dette? finner det ikke når jeg søker på navnet! Endret 23. november 2004 av headcleaver
Sponis Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Du må starte maskinen i sikkerhetsmodus og slette fioen manuelt.
Deadringer Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 jeg finner ikke fila! når jeg bruker søk funktionen kommer det ikke opp noe fil! så jeg veit ikke hvor den er
janfredrik Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 1. Start pcen i sikkerhetsmodus ved å klikke på F8 når bootbilde kommer 2. Velg Start ->Søk-> Etter filer og mapper 3. Søkeresultater kommer opp 4. Velg Alle filer og mapper 5. I Hele eller deler av filnavnet skriver du: "cdt_bbi8016.exe" (UTEN gåsetegn) 6. Søk i: Alle harddisker 7. Åpne Avanserte Alternativer, rett under Søkealternativene, og velg Søk i systemmapper og Søk i sjulte filer og mapper. Det vil da se slik ut:
sofTest Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Det er en viktig ting man må gjøre for sikker sletting av utøy i WinXP, og det er å slå av System Restore/Systemgjennoppretting. Hvis filen du ønsker å slette ligger i en av mappene for ovennevnte, så får du ikke slettet den uten at dette er gjort.
Deadringer Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 ok, takk for hjelpa. skal prøve!
janfredrik Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Det er en viktig ting man må gjøre for sikker sletting av utøy i WinXP, og det er å slå av System Restore/Systemgjennoppretting. Hvis filen du ønsker å slette ligger i en av mappene for ovennevnte, så får du ikke slettet den uten at dette er gjort. Det glemte jeg.. -Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå