StaBBer Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Tror dere jeg kan bruke denne i Xboxen min? Jeg trenger bare 80GB pga jeg vil ha den billigest mulig og dessuten kan jeg ikke ha mer enn 120 maksimum. Dette pga av en gammel chip og bios eller noe slikt. Så er dette et bra valg? Eller har dere noen andre tips? Husk at den må være billig, og at jeg har en grense på max. 120GB. Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Ifølge denne linken så går det bra med den harddisken du spør om. Du finner ellers en liste over andre disker du kan bruke også der. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Takk skal du ha for den linken, nyttig side! Vet du eller noen andre hva man mener med at en HDD er unlockable? Jeg kan ikke ha Xbox Live, om det har noe med saken å gjøre... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 du trenger bare og reflashe bisoen din da for å få støtte for over 120 gig , du trenger ikke en gang og formatere på nytt , tar jo ca 3 min så er xboxen klappet og klar for større hdd , se her Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Det er en glimrende xbox disk. Skal du loade originalt dash med chippen disablet(for å spille live) må disken være låst. Bortsett fra dette merker du ikke forskjell på om disken er låst eller ikke. Samsung disken er låsbar. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Takk for mange nyttige tilbakemeldinger folkens. Dette setter jeg stor pris på! Jeg vurderer å gå opp fra 80 til 120 GB, mer for pengene rett og slett. Kommer ikke til å bruke Xbox Live er jeg redd, da må jeg bytte chip. Den jeg har nå går ikke an å disable, så er det sagt. Er det noen stor forskjell mellom 5400 og 7200 RPM? Er det noe vits i å legge ut de 50-100 kr ekstra for en 7200? Endret 23. november 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
vizit Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) -deleted- Endret 23. november 2004 av vizit Lenke til kommentar
vizit Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Den du valgte der er perfekt den. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Da har jeg gått til innkjøp! Ble til slutt en 120GB... Så nå kan en eventuell moderator slette hele tråden. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Rapporter Del Skrevet 24. november 2004 Vis en disk er låst kan jeg fortsatt legge inn Div-x ect. uten og låse den opp ? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Vis en disk er låst kan jeg fortsatt legge inn Div-x ect. uten og låse den opp ? Ja Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Vis en disk er låst kan jeg fortsatt legge inn Div-x ect. uten og låse den opp ? Ja så vitsen med open disk er da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå