Gå til innhold

Socket 939 hovedkort med PCI-Express før jul.


roony1974

Anbefalte innlegg

Nå har både ABIT og ASUS hovedkort med PCI-Express som burde komme på markedet meget snart, kansje før jul mente de på Komplett data.

 

Det hovedkortet jeg synes er mest intresant er ABIT AX8-3rd Eye.

 

Det er i skrivende stund kun ASUS A8N-SLI Deluxe og ASUS A8N-SLI som er annonsert hos bla. Mamoz.no og et fåtall andre forhandlere.

 

Hvis noen har flere nyheter om PCI-E hovedkort til AMD så vær så snill å post dette.

Endret av roony1974
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lagt inn bestilling på A8N SLI Deluxe, og i følge Flexi data (Norek/komplett) står det på bestillingen: "Reservert 26.11.04" -Mens det på et MSI 6600GT skjermkort står "Reservert 02.12.04" -Så det er jo lov å håpe... ...selv om jeg tror at det drøyer, speiselt ettersom det står "ubekreftet 18.12.04" på komplett's internettsider.

 

Det jeg aller helst kunne ha tenkt meg var

1. Abit m/nforce4,

2. Abit m/k8t890

3. Epox m/nfore4

4. MSI m/nforce4

 

Men nå har jeg ventet siden september, og da får jeg nøye meg med det som er å oppdrive...

Lenke til kommentar
Jeg har lagt inn bestilling på A8N SLI Deluxe, og i følge Flexi data (Norek/komplett) står det på bestillingen: "Reservert 26.11.04" -Mens det på et MSI 6600GT skjermkort står "Reservert 02.12.04" -Så det er jo lov å håpe... ...selv om jeg tror at det drøyer, speiselt ettersom det står "ubekreftet 18.12.04" på komplett's internettsider.

 

Det jeg aller helst kunne ha tenkt meg var

1. Abit m/nforce4,

2. Abit m/k8t890

3. Epox m/nfore4

4. MSI m/nforce4

 

Men nå har jeg ventet siden september, og da får jeg nøye meg med det som er å oppdrive...

hehe..jeg GADD ikke vente mer og bestilte MSI Nforce3 med 6800ULTRA :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...