tjall Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 jeg bare lurer på om noen vet hvorfor vi ikke får med blue shift, men likevel oposing force, over steam? begge er vel laget av gearbox? hmm.. litt merkelig syns jeg..
henbruas Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Enig. Hadde vært best viss vi fikk BS og.
TCi Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Fra Steampowered.com Question How Can I Play BlueShift in Steam? Answer Blue Shift is not available under Steam and there are no plans to make it so. Blue Shift was produced by Gearbox (not Valve) and so Gearbox would need to do the conversion. There were custom engine changes that made Blue Shift incompatible with the current Steam Engine. You can still play Blue Shift single-player by installing it from your CDRom. The good news is your Blue Shift CDKey is a valid WON CDKey for creating a Steam Account which will let you play all of the other Valve Platinum-Pack Games (CZ and HL2 Games are additional purchases). Please do not post Questions about Blue Shift availability under Steam, thank you.
chokke Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 men opposing force er fr gearbox da! har det på singleplayer på steam jeg.
TCi Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 men opposing force er fr gearbox da! har det på singleplayer på steam jeg. There were custom engine changes that made Blue Shift incompatible with the current Steam Engine.
Bruun Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Flott at det ble klarthet i dette, for dette var noe jeg også undret meg over..
chokke Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 men opposing force er fr gearbox da! har det på singleplayer på steam jeg. There were custom engine changes that made Blue Shift incompatible with the current Steam Engine. okey okey, tenkte ikke at dette var vesentlig, er ikke pr0 heller da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå