Gå til innhold

Spesialpriser for www.hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir kanske helt galt men jeg har et forslag.

 

Jeg er selv medlem i en fordelsklubb som heter www.ownersbuy.no. Der får man et medlemskort i form av et mastercard.

 

Ownersbuy har avtaler med masse forskellige leverandører men ingen som er i nærhetan av hardware av noe slag. Det koster forresten 150,- i året å være medlem. Dette er inkludert mastercardet.

 

Hva om vi styrte dette imellom ownersbuy? Det koster tross alt bare 150,- i året og vi får masse andre fordeler i tillegg. Det eneste vi trenger å gjøre er å gi netshoppene og ownersbuy en liten push slik at de kan fikse seg en avtale seg imellom. Vi hadde kun fått rabatten om vi betalte med mastercardet. (dette er en praksis som de allerede praktiserer med andre butikker)

Lenke til kommentar

Hvis det er mange som er villige til å melde seg inn i ownersbuy av hardware-årsaker alene, burde det jo ikke være noe problem å overtale en nettbutikk til å komme frem med en avtale.

 

Hvis noen her på forumet er flinke til å formulere seg + at vi har en stor interesse for innmelding i ownersbuy kan jeg tenke meg at en rabatt ikke er langt unna. Det er jo allerede nesten 20.000 betalende medlemmer der allerede.

Lenke til kommentar

Rabatt hvis man har konto med over 500 innlegg eller noe får litt rabatt? Må være strenge regler på slikt. For det er ikke sikkert at 50 stk vil kjøpe samme tingen akkruat da. Kanskje betale hw.no 5 kr eller noe per gang du kjøper. Så hw.no får litt igjen for dette. Og 5 kr er ikke mye hvis man får kanskje 80-100 kr (kanskje jeg tar i for mye) i rabatt.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

Veldig artig tanke, men jeg kan vanskelig se hvordan det skal gjennomføres på en praktisk måte......

 

Det måtte blitt at en f.eks forhåndsbetalte direkte til nettbutikken, og at man gjorde registreringen på nettbutikkens side og at en f.eks måtte oppgi medlemsnummeret på hw.no e.l og at en dermed kunne komme inn på spesialtilbud eller lignede....

Dette medfører jo en god del ekstra arbeid for butikkene kommer an på om de gidder det da .......

Lenke til kommentar

Hvis dette skal gå på noe må det være annuitet da mange kan være medlemmer kjempelenge uten å engasjere seg spesielt mye på forumet!

 

men som sagt, en medlemsgreie må det jo være.

 

jeg er med, hvis hw lista er seriøs nok.. er nok ett prosjekt for nyåret dette, ikke nå før jul... (tom lommebok vet dere.. ;);) )

Lenke til kommentar

Les vilkårene nøye! Dette gjelder jo mulig salg av personopplysninger.

 

Opplysninger som de har eiendomsrett til, selv etter at du er strøket som medlem.

 

Dette syntes jeg er en dårlig ide. Ettersom du knyttes opp mot dette selskapet uten egentlig å være garantert billigere pris. Eks. Smartclub er i de fleste tilfeller ikke billigst på identiske varer.

 

https://www.ownersbuy.no/filer/obavtale.html

 

Kortet har også som andre av samme type kort høye kostnader ved bruk.

Gebyr ved bruk av kredittreserve kr.25,00

minibankuttak 4% eller minimum kr. 40,00

over skranke i bank /post 4% eller min Kr. 60,00

Ved bruk av kreditt (Ikke nedbetalt innen forfall, så har restbeløpet en effektive rente 21,6 pr år.

Lenke til kommentar
Les vilkårene nøye! Dette gjelder jo mulig salg av personopplysninger.

 

Opplysninger som de har eiendomsrett til, selv etter at du er strøket som medlem.

 

Dette syntes jeg er en dårlig ide. Ettersom du knyttes opp mot dette selskapet uten egentlig å være garantert billigere pris. Eks. Smartclub er i de fleste tilfeller ikke billigst på identiske varer.

 

https://www.ownersbuy.no/filer/obavtale.html

 

Kortet har også som andre av samme type kort høye kostnader ved bruk.

Gebyr ved bruk av kredittreserve kr.25,00

minibankuttak 4% eller minimum kr. 40,00

over skranke i bank /post 4% eller min Kr. 60,00

Ved bruk av kreditt (Ikke nedbetalt innen forfall, så har restbeløpet en effektive rente 21,6 pr år.

Greit nok at det dyrt å bruke utenom kjøp, men det er da faktisk det som det skal brukes til?

 

Hvis man bestiller noe på en nettbutikk og har en avtale med dette kortet koster det da INGENTING ekstra så lenge man betaler tilbake innen 40 dager.

 

Hvis man er så dum å bestille hardware man ikke har råd til kan man bare skylde seg selv mener nå jeg.

 

Som sagt mener jeg at dette kunne vært et godt og lett igjennomførlig alternativ i motsettning til at hardware.no skal styre det.

Lenke til kommentar

Dette er en veldig god ide. Men man trenger absolutt ikke hardware.no for dette. Vi kan opprette en siden der vi går ilag ved kjøp av hardware. Også stemmer vi over hva vi skal kjøpe. Feks en avstemming. Hvis vi feks er 50stk som ønsker å kjøpe en dvd-brenner. Da sender vi forespørsel til de største webshoppene om tilbud.

Lenke til kommentar
Dette blir kanske helt galt men jeg har et forslag.

 

Jeg er selv medlem i en fordelsklubb som heter www.ownersbuy.no. Der får man et medlemskort i form av et mastercard.

 

Ownersbuy har avtaler med masse forskellige leverandører men ingen som er i nærhetan av hardware av noe slag. Det koster forresten 150,- i året å være medlem. Dette er inkludert mastercardet.

 

Hva om vi styrte dette imellom ownersbuy? Det koster tross alt bare 150,- i året og vi får masse andre fordeler i tillegg. Det eneste vi trenger å gjøre er å gi netshoppene og ownersbuy en liten push slik at de kan fikse seg en avtale seg imellom. Vi hadde kun fått rabatten om vi betalte med mastercardet. (dette er en praksis som de allerede praktiserer med andre butikker)

Det er mulig www.ownersbuy.no er bra for noen, men ikke for alle. Det er så mange unntaksregler at man fort faller utenfor. I reglene for bilforsikring fra Nordic Insurance står det at nybilpris ikke må være over 500.000. Da kan jeg bare glemme å få forsikret min Audi Allroad.

 

Nei, la oss finne på noe bedre enn å bruke Ownersbuy.

Lenke til kommentar
Dette blir kanske helt galt men jeg har et forslag.

 

Jeg er selv medlem i en fordelsklubb som heter www.ownersbuy.no. Der får man et medlemskort i form av et mastercard.

 

Ownersbuy har avtaler med masse forskellige leverandører men ingen som er i nærhetan av hardware av noe slag. Det koster forresten 150,- i året å være medlem. Dette er inkludert mastercardet.

 

Hva om vi styrte dette imellom ownersbuy? Det koster tross alt bare 150,- i året og vi får masse andre fordeler i tillegg. Det eneste vi trenger å gjøre er å gi netshoppene og ownersbuy en liten push slik at de kan fikse seg en avtale seg imellom. Vi hadde kun fått rabatten om vi betalte med mastercardet. (dette er en praksis som de allerede praktiserer med andre butikker)

Det er mulig www.ownersbuy.no er bra for noen, men ikke for alle. Det er så mange unntaksregler at man fort faller utenfor. I reglene for bilforsikring fra Nordic Insurance står det at nybilpris ikke må være over 500.000. Da kan jeg bare glemme å få forsikret min Audi Allroad.

 

Nei, la oss finne på noe bedre enn å bruke Ownersbuy.

håhåhåh!

*bøye seg i støvet for bilen til Sjefern*

Lenke til kommentar

Jeg synes avgiften på 5 kroner til www.hardware.no også er god!

Om nødvendig kan jeg gjerne betalte start-avgift på 150 kroner eller noe!

Da har de noe igjen for å organisere egen toolbar for dette osv!

200 medlemmer med 150 kroner hver blir 30.000 NOK.

Høres ut som bra betaling for litt organisering av verktøy samt noen mailer med netshoppene og et par timer oppdatering i uka ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...