Gå til innhold

Er cs-source bra ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Håper SOF3 kommer ...blablabla

Ja nå har jeg sett mange har nevnt SOF2 overalt en god lang stund. Hva er SOF2? Nå snakker du om at det er en bra multiplayeropplevelse også ... og da kan det umulig være "Soldiers of Forune 2" eller?

*vente på tåpelig svar* :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sof 2 er soldier of fortune 2, ja, og til foskjell fra den begredelige singleplayer delen er sof2 multiplayer en drøm.

Endret av Dipso
Skrevet

Veldig trist i grunn at den singleplayer delen ble så forferdelig, tror det gjorde at få gidda å gi mp en sjangse.

Jeg og bror ble hekta som bare det, og pga spillets mangel på popularitet var det lett å skaffe seg noen ekstra cd-keys fra folk som ikke ville ha dem. Fikk en kompis hekta på det også.

Good times :D

Skrevet (endret)
Ja jeg skjønner jeg har gått glipp av noe her. Men det er altfor sent å spille det med noen nå, pga. at det ikke ser veldig bra ut nå lenger. Men men ...

yes, desutten blir det blasst når man har fått en liten smak av fysikken og ragdollsa i cs:s, man kan si hva man vill om gameplay, men noen ganger så utgjør rent visuelle ting en viktig faktor også. Det er rett og slett mere morro nå.

Det er spesielt spetakulære ting som at man plutslig kan få en stol eller bøtte susende etter seg pga en granat. Eller som jeg nevnte over, man kaster en granat inn i et rom for så å se fienden suse ut et vindu eller en dør. :w00t:

Endret av Dipso

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...