frediko Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg får rett og slett ikke satt i stikk-kontakten! (bug?) Kan noen hjelp meg? Jeg går ut ifra at det er dette som skal gjøres...? edit: [det var selvsagt bare en kompis av meg - jarle medhus - som var stuck og ikje eg da, han bara tjuvlånte login'en min her...] Endret 5. juni 2005 av frediko
TDK Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Du skal ikke sette i kontakten. Bak ''skjermen/dataen'' til høyre i bildet er det en bryter du skal trykke på. EDIT: høyre/venstre feil Endret 22. november 2004 av TDK
Zeph Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ehm...den skal ikkje i...du har jo dratt den ut
Roy E Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 hehe nei.. hvis du har trykket knappen i høyre hjørne på bildet, skal du nå springe tilbake til bilen din, det er en port som har åpna seg for videre kjøring.
Andreaz_ Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Du skal ikke sette i kontakten. Bak ''skjermen/dataen'' til venstre i bildet er det en bryter du skal trykke på. høyre? Endret 22. november 2004 av Dasse
frediko Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 hehe nei.. hvis du har trykket knappen i høyre hjørne på bildet, skal du nå springe tilbake til bilen din, det er en port som har åpna seg for videre kjøring. Skal knappen være rød da?
Zeph Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Du ser at skjermen endrer seg. Husker ikkje kva som sto i farten.
Roy E Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Om du har et fly etter deg (som jeg går ut ifra med så mye knust glass;)) betyr det at du har gjort det du skal.
TDK Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Du skal ikke sette i kontakten. Bak ''skjermen/dataen'' til venstre i bildet er det en bryter du skal trykke på. høyre? Sorry, venstre/høyre, hva er forskjellen
Zeph Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Du skal ikke sette i kontakten. Bak ''skjermen/dataen'' til venstre i bildet er det en bryter du skal trykke på. høyre? Sorry, venstre/høyre, hva er forskjellen Ganske stor Tenk deg at du er guide på ein fjelltur og av ein eller annan grunn har med ein blind person. "Og på venstre side har me eit 1000 meter stup, så hald avstand. Me skal vidare til høgre" Blind person: "Øyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......" "Ehm...venstre meinte eg.." Endret 22. november 2004 av zeph
frediko Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Hurra! Jeg er videre. Trodde jeg hadde mer å gjøre der, men tok feil... Takk skal dere ha!
TDK Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Du skal ikke sette i kontakten. Bak ''skjermen/dataen'' til venstre i bildet er det en bryter du skal trykke på. høyre? Sorry, venstre/høyre, hva er forskjellen Ganske stor Tenk deg at du er guide på ein fjelltur og av ein eller annan grunn har med ein blind person. "Og på venstre side har me eit 1000 meter stup, så hald avstand. Me skal vidare til høgre" Blind person: "Øyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......" "Ehm...venstre meinte eg.." Hvis du setter det på spissen så er forskjellen stor ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå