Gå til innhold

Pc får errors å vil ikke starte

destroyy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker som at den ikke finner diskene dine under oppstarten, siden den prøver med noen annen bootloader, har du testet en annen IDE kabel. f.eks den du bruker til cd-romen ?

Skrevet

Nå har jeg prøvd annen ide kabel, men funker fortsatt ikke, når jeg BARE bruker wd 40gb så funker det, vis jeg BARE bruker sb 200gb, så funker det ikke, samma error, bruker jeg begge, samma error. kan det da bety at 200gb er litt monga?

Skrevet

Jeg har gigabyte soecekt 939 hovedkort ,broren min har msi socket 939 hovedkort og det klikker hvis han har begge hardsiken i samtidig jeg prøvde det samme på mitt gigabyte hovedkort og det funka med engang :D

Msi er ikke det beste merket eller da :(

Skrevet

tja....kjører en 40, og en 120 på mitt MSI demovare til 300 kr!

tror kanskje den 120 gb e litt monga, forsøk å bruk den i en pc til en kammis!

samma errroren, kan den være litt busted ja......

Skrevet

vil legge til at jeg får startet pc etter hvert, vis dere ikke skjønte det, Etter 15 restart (blir værre å værre)

Men skal prøve den hos en kamerat etter på kanskje, så får se om det er samma erroren da, vis det er, sender jeg mail til komplett å klager

Skrevet (endret)
Kan du gi meg direkte link til den jeg bør bruke?? var litt mange å velge mellom

Her har du direkte link til ubcd full versjon

Det er ei zip fil på ca 130 mb, som inneheld ei iso fil.

Brenn ein cd og boot.

Edit:

Før du boote er det ein fordel å finna ut kva merke disken din er.

Endret av Ødd
Skrevet (endret)

EDIT: Lagt inn win2k på nytt nå, å det er harddisken som er ødelagt, sender mail til komplett for å høre om jeg kan få ny

Endret av destroyy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...