Trafalgar Law Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Og at det er billig, kjøper bare Halif-Life for 100-200 også laster man ned CS, enkelt og greit
Werlin Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Sosialt, billig, ikke for høye systemkrav osv... Og selfølgelig, er jo det spillet som blir spilt mest online (omtrent i alle fall) Mye vil ha mer opplegget... Dessuten så er klanspilling og publicspilling på en ordentlig server utrolig moro. Putt inn mp3 og cola og du kan faktisk overleve at du ikke har penger til å dra på byen en helg
P-TeCk Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 CS: S er vel bare det mest genilale spillet som noen sinne er lagd!! Prøv det så skjønner du hva jeg mener.
Alt-Ctrl Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Slutta å spille CS for over ett år siden. Tenkte jeg skulle prøve CS:S nå, men det er utrolig nok ikke noe bedre, trekker opp for grafikken, men alt føles bare feil i spillet. Nei huff, jeg holder meg til CoD:UO. Mye mye morsommere, gøy med Iron Sight
-Teddy- Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Jeg spiller CS pga HUD'n er så bra... Mange spiller det, og det er moro, teamplay osv er jo moro i cw's -Går aldri lei. Nesten. Hatt en pause på 3-4uker, men ikke noe mer, det var da 1.6 kom 1.5 4 evah EDIT: Begynte i 1.5 Endret 23. november 2004 av -Teddy-
LuggagE Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg spiller det fordi jeg ikke syns det er så mange andre valg = / Det er et enkelt og lett spill, og det er grunnen til at det appelerer til så mange. Personlig skulle jeg ønske jeg hadde flere valg = /
Irons Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Spiller cs fordi det er morro! Har veldig mange kompiser som spiller det samme, så da blir det sosialt også. Men det som er mest morro er klan spilling, cb/pcw, der vi kjører bra taccs! \\Sp33D
brillan Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Endret 23. november 2004 av eXploid
Newt32 Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Du kan skyte kameraten din uten å havne i fengsel Det kan man egentlig i virkeligheten også... Men hva som er bra med CS? Alt for mye å forklare, du har sikkert fått svar på det uanz... Endret 23. november 2004 av Newt32
Ducky Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 1.Spennende å spille clanmatcher. 2.Taktikk 3.rekyl 4. fordi folk flyr bakover når du tar headshot
dmx Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 1.Spennende å spille clanmatcher.2.Taktikk 3.rekyl 4. fordi folk flyr bakover når du tar headshot +at det er billig som folk har sagt før!
Kurt P Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Nå vet ikke jeg hva slags pc du har, men har du en ganske ny en med et greit grafikkort så synes jeg heller du skal droppe cs 1.6 og kjøpe hl2 hvor cs : s medfølger.. Det er cs : s som er på vei inn og hvis du begynner å spille det istedenfor 1.6 så tror jeg du vil ha mer glede av det i framtiden.. Grunnen til at mange liker 1.6 istedenfor cs : s er fordi de ikke takler realiteten at 1.6 er på vei ut..
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 CS kunne ha vært så mye bedre hadde det ikke vært for all whiningen! Folk whiner bare man sprayer en logo på veggen! "spraying logos on the wall sucks!" osv. Har lagt merke til at på enkelte servere har man begynt å spraye på bakken, for det er ikke gangbart å spraye på veggen!!! Jeg må bare le, det er så dumt!
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 (endret) Nei! Det sprayes på bakken fordi noen whiner hvis man sprayer på veggen! Men det er ytterst sjelden at jeg kommer borti det. Det skal sies at det bare er i CS:S at jeg har opplevd dette.CS er et bra spill.. Endret 25. november 2004 av Vultur Gryphus
Solid Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg får neste spise ordene mine. Nå har jeg spilt litt cs i over et år. Startet julen 2004 Men jeg spiller det ikke mye.
Solid Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Ork bumpe eldgamle tråder da :-( 5620974[/snapback] Dette var ikke en bump, men slutten på tråden. Lykkelig slutt, call it whatever you want.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå