Gå til innhold

6630 leveringen er stoppet av telenor!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min leverandør er Brighpoint...de har ikke fått beskjed om det...men det kan være at telenor har låste versjoner av den som ikke skal selges ennå...det forundrer meg ikke desverre...

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan Telenor kan stoppe telefoner, hvordan greier de å komme seg inn i prosessen mellom Nokia og leverandør? Men har den kommet i våre naboland, er det vel mulig å få bestilt/kjøpt den derfra... ?

Skrevet

De kan det ved å kjøpe opp alle som kommer inn og låser dem til sitt nett...slik de gjorde med f.eks. siemens MC60 for en tid tilbake...den fikk en bare med telenor og ble kun solgt via dem...kjipt at de gjør det på den måten...ødelgger konkuranse mulighetene og det er litt rart at Nokia/leverandører går med på det...men...det er vel pengene som rår...

Skrevet

Ringte Telenor Mobil kl. 18.00 i dag, og de hadde ingen som helts grunn til å holde tilbake Nokia 6630 for den fungerer allerede på Telenor sitt nett.

Dette er også bekreftet av Nordialog, og telefonen vil komme i salg i løpet av morgendagen eller onsdagen avhengig hvor man bor. Så nå må det sluttes å spekuleres mer, telefonen er for salg i denne uka. :thumbup::thumbup:

Skrevet

Nokia Mobiltelefon 6630Telenor låst

- Fargeskjerm,3G,1,3MP,Bluetooth,MMS etc. (se info for tilbehør) +100

jada. den er på vei ut nå. ikke at jeg vil ha noe slikt men

Skrevet
jmmk: Kom med SIKRE kilder neste gang.

6630 var til slags IDAG på Telehuset.

Edit: Og jada, den var låst til Telenor som f**n

Det står jo ikke no' om at de har den på lager på Telehuset!

Eller har jeg oversett noe?

Skrevet

hvis det er slik at telefast fikk den inn på lager idag. så sendes den fra de med bedriftspakke omtrent samtidig. det vil si at de første butikkene har den imorgen eller onsdag.

(Dette vil jo også si at telenor lanserer UMTS ganske snart :D )

Skrevet

Forundrer meg ikke om Telenor stopper den selv om den ligger hos Telefast og Dangaard. Det er de som styrer leveringen av den med tanke på at det er en "Telenor-telefon".

Skrevet

Nei nå har det vært mye fram og tilbake! håper at telenor ikke holder den igjen! det hadde jo bare hvert teit fra dem sin side! nå begynner jeg og tvile på at den kommer før jul! uff :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...