Gå til innhold

Kraftig surroundreciever til 4-6000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Særlig.. Den drar 360watt fra strømnettet. Det er litt mer enn NAD'en min, som er 2X50watt.

 

Yamahaen der leverer ikke det den er oppgitt til.

Det står:

Strømforbruk ved drift: 360 watt

 

Det står ikke maksimalt strømforbruk. Vet ikke hvordan jeg skal tolket den oppgitte verdien, men det er mulig det er strømforbruk på tomgang elns.

 

Knut

Lenke til kommentar
Er det ikke max strømforbruk som skal oppgis på elektroniske produkter? Litt kjedelig hvis den plutselig drar mye mer og blåser sikringa.

Ikke godt å si, det står ikke spesifisert om 360w er max strømforbruk i de tekniske spesifikasjonene på yamaha.com. Godt mulig at det er max, da høres det jo unektlig ikke veldig imponerende ut...

 

K

Lenke til kommentar

Anbefaler å kjøpe brukt viss du vil ha kraft for en billig penge.. Jeg kjøpte min harman kardon avr 5500 for 5000. Kjempekupp, tror jeg/har hørt! H/K AVR-130 ville nok ikke blirr den kraftigste, men kanskje av nye alternativ?

Vil du ha kraft sats på NAD, vil du kraft+kvalitetslyd sats på H/K.

 

Kjøp brukt.

Endret av the_Marshall
Lenke til kommentar
Anbefaler å kjøpe brukt viss du vil ha kraft for en billig penge.. Jeg kjøpte min harman kardon avr 5500 for 5000. Kjempekupp, tror jeg/har hørt!

Jeg har den samme, og den kostet meg 9000 ny. Selv til den prisen er den verdt det. Så jeg misunner deg den dealen der ja :)

 

Støtter NAD og H/K i denne tråden. Mye kraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...