Gå til innhold

Beste poengsum i BFV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo helt an på hvor mange tickets som står på. ;) Hvis man flyr chopper og flyr bra, så ender man lett opp med 60-70 kills og kanskje ett par deaths, hvertfall i public. :D

Skrevet

Poengene er misvisende - jeg vil påstå at en medic som holder seg bak linja og healer sårede kamerater er en bedre spiller en en som har funnet seg et spawnpunkt å expacke ...

Skrevet (endret)
Poengene er misvisende - jeg vil påstå at en medic som holder seg bak linja og healer sårede kamerater er en bedre spiller en en som har funnet seg et spawnpunkt å expacke ...

Helt rett! En dyktig medic (som healer kamerater) gjør en mye bedre jobb en å "Expack'e" et spawn. Eller står og sheller et spawn med tank for den del.

Edit: Dessuten er det ikke stats'n til enkelt personer som har noe å si, det er laget som teller.

Endret av SpinNdre
Skrevet
Er ikke medic bare på bf1942 da?

Nei, det husker jeg faktisk ikke. Men poenget var at du kan ha 100 / 1 i stats uten å være skilled, så lenge du står og sheller et spawn.

Skrevet

dere spiller i clan ikke sant ? Under match and what so ever, STATS er IKKE noe man MÅ ha godt av, man ka ha -4 men forsatt være den BESTE spillern på sitt team p.g.a. INNSATTS i å gjøre SINE oppgaver, evt. heale, holde flag and so on.

Håper virkilig ikke at noen CL bryr seg om stats på en clan kamp :S

Skrevet
dere spiller i clan ikke sant ? Under match and what so ever, STATS er IKKE noe man MÅ ha godt av, man ka ha -4 men forsatt være den BESTE spillern på sitt team p.g.a. INNSATTS i å gjøre SINE oppgaver, evt. heale, holde flag and so on.

Håper virkilig ikke at noen CL bryr seg om stats på en clan kamp :S

Det var på ho-chi-min trail, som er en fragbane. Og vi vant også

Skrevet

jaja, men det gjelder BF og DC også, er ikke noe i vietnam, men det er liksom feil grunnlag hvis du skjønner hva jeg mener at du slipper eller kicker noen for god/dårlig stats, det er selve spillet du må se på f.eks. om han gjør oppgavene sine and so on ;)

Skrevet
jaja, men det gjelder BF og DC også, er ikke noe i vietnam, men det er liksom feil grunnlag hvis du skjønner hva jeg mener at du slipper eller kicker noen for god/dårlig stats, det er selve spillet du må se på f.eks. om han gjør oppgavene sine and so on ;)

Det er jeg enig med deg i (healer alltid teammates når jeg kan )

Skrevet (endret)

Satt sirka en time og plaffet ned boter.

edit: Oi, stod det i topicen BFV? Ja, samma det.

Endret av robB
Skrevet (endret)
ikke så verst,men jeg synes du tok over en del baser(62), men vi trenger jo en del av de åsså..GO ON :yes:

Jepp, sånn man får poeng vettu... :thumbup:

Men, som sagt viktig med lagsamarbeid også..

[Edit]Btw: Velkommen til HW forumet.. :D

Endret av janfredrik
Skrevet (endret)

jeg trives med å ta ned helikoptere

poengsum har ingenting å si

min høyeste er 85

men det var en server med 64 stykker på

spiller bare hos kameraten min men da er jeg som regel småfull

Endret av Akiro Curosawa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...