Gå til innhold

NFSU2 - alt for mørkt til at det er bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kjøpte NFSU2 i går. Skulle installere det i dag. Gleda meg til og teste det, men ble ufattelig skuffa :(. Som dere ser på bildet, så er det så mørkt at jeg ikke ser en eneste ting av det jeg skal se, kun i spilen er det bra.. Jeg har ett Sapphire Radeon 9600 (np tror jeg) resten av maskinvare finnes i profil.

Noen som har peiling på hva som kan være galt? For dårligt skjermkort kanskje?

Håper ikke bildet ble altfor stort.

post-189-1101072708_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett ned diverse detaljer, da blir nok grafikken som den skal.. Er noen skjermkort som sliter litt med ditt og datt der sånn.. Er vel sikkert no updates som kan lastes ned slik at det blir i orden..

Skrevet
Hei.

Kjøpte NFSU2 i går. Skulle installere det i dag. Gleda meg til og teste det, men ble ufattelig skuffa :(. Som dere ser på bildet, så er det så mørkt at jeg ikke ser en eneste ting av det jeg skal se, kun i spilen er det bra.. Jeg har ett Sapphire Radeon 9600 (np tror jeg) resten av maskinvare finnes i profil.

Noen som har peiling på hva som kan være galt? For dårligt skjermkort kanskje?

Håper ikke bildet ble altfor stort.

Hadde samma problemet, men det var på pc versjonen og på demo utgaven.

Vet ikke hva som var problemet, prøv å reinstaller igjen.

Skrevet (endret)

Heisann.

Trodde at instillinger/detaljer stilte seg etter skjermkortet jeg, men da tok jeg feil igjen.

Funka etter jeg satte noen instilliger/detaljer ned! :) Skal prøve og mekke litt med de, så jeg får kjørt det på det som skjermkortet klarer.

Endret av DJ
Skrevet

Glemte og spørre om en ting. Jeg bruker Logitech Wingman Formula Force Gp ratt..jeg fant en "profil" til N4S underground 1 og der funker force feedback helt fint men jeg finner ikke en "profil" til Underground 2 så jeg får søren ikke force feedback til og funke i Underground 2. Noen som kan hjelpe..Er helt håpløst og spille Underground 2 uten force feedback.

Skrevet

Det er noe dritt i innstillingene som heter contrast fix, eller no' sånt som gjør hele dritten mørk.. Denne er på som standard på "high", men jeg fordrar ikke å ha den på, da hele dritten blir mørkere.

Skrevet

Neida, det er som de her sier, en bug i ATI driverene? eller i spillet.

Har samme problemet hos meg, har ikke oppdatert driverene, men det er kun når jeg skrur opp detaljene bildet blir slik.

Skrevet

Jeg fikk dette problemet med èn gang jeg start opp spillet. Ble borte når jeg satte ned quality settings. Oppdaterte deretter driverne og kunne sette quality opp til fullt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...