DJ Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hei. Kjøpte NFSU2 i går. Skulle installere det i dag. Gleda meg til og teste det, men ble ufattelig skuffa . Som dere ser på bildet, så er det så mørkt at jeg ikke ser en eneste ting av det jeg skal se, kun i spilen er det bra.. Jeg har ett Sapphire Radeon 9600 (np tror jeg) resten av maskinvare finnes i profil. Noen som har peiling på hva som kan være galt? For dårligt skjermkort kanskje? Håper ikke bildet ble altfor stort.
Kurt P Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Sett ned diverse detaljer, da blir nok grafikken som den skal.. Er noen skjermkort som sliter litt med ditt og datt der sånn.. Er vel sikkert no updates som kan lastes ned slik at det blir i orden..
Winydancer Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 kansje lys instillingane? skjerm elle spele?
iCar Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hei.Kjøpte NFSU2 i går. Skulle installere det i dag. Gleda meg til og teste det, men ble ufattelig skuffa . Som dere ser på bildet, så er det så mørkt at jeg ikke ser en eneste ting av det jeg skal se, kun i spilen er det bra.. Jeg har ett Sapphire Radeon 9600 (np tror jeg) resten av maskinvare finnes i profil. Noen som har peiling på hva som kan være galt? For dårligt skjermkort kanskje? Håper ikke bildet ble altfor stort. Hadde samma problemet, men det var på pc versjonen og på demo utgaven. Vet ikke hva som var problemet, prøv å reinstaller igjen.
DJ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 (endret) Heisann. Trodde at instillinger/detaljer stilte seg etter skjermkortet jeg, men da tok jeg feil igjen. Funka etter jeg satte noen instilliger/detaljer ned! Skal prøve og mekke litt med de, så jeg får kjørt det på det som skjermkortet klarer. Endret 21. november 2004 av DJ
ClawHammer Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 slå av bak lysene det var sånn hos meg åsså ! :!:
Skaptrollet Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) oppdater skjermkort driver eller skru av antialiasing og FSAA eller hva det heter... det er problemet Endret 21. november 2004 av WaBBiT
Scortech Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 For de som har eldre ati drivere enn 4.10 så vil dere oppleve det mørke bildet som er vist over..i hvertfall det EA sier.
Scortech Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Glemte og spørre om en ting. Jeg bruker Logitech Wingman Formula Force Gp ratt..jeg fant en "profil" til N4S underground 1 og der funker force feedback helt fint men jeg finner ikke en "profil" til Underground 2 så jeg får søren ikke force feedback til og funke i Underground 2. Noen som kan hjelpe..Er helt håpløst og spille Underground 2 uten force feedback.
Svein_Jarle Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Det er noe dritt i innstillingene som heter contrast fix, eller no' sånt som gjør hele dritten mørk.. Denne er på som standard på "high", men jeg fordrar ikke å ha den på, da hele dritten blir mørkere.
Excelsion Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Neida, det er som de her sier, en bug i ATI driverene? eller i spillet. Har samme problemet hos meg, har ikke oppdatert driverene, men det er kun når jeg skrur opp detaljene bildet blir slik.
Vanessa Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg fikk dette problemet med èn gang jeg start opp spillet. Ble borte når jeg satte ned quality settings. Oppdaterte deretter driverne og kunne sette quality opp til fullt igjen.
ClawHammer Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg skrudde no bare av Tail lights så ble alt bra igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå