alexern Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 V - Volt AC - vekselstrøm (DC - likestrøm) og da blir forkortelsene VAC og VDC og det vil si at AC/DC kaller seg for vekselstrøm/likestrøm Lenke til kommentar
torgros Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Kult.... Regner med å slenge ut noen bilder av sidedøra snart.... Lenke til kommentar
torgros Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Slutter av prosjektet... Ferdig, men gidder ikke slenge ut bilder nå.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Den skjønte jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Sleng opp noen bilder av sluttresultatet da- Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 halve pointet er jo å få se sluttresultatet da... Lenke til kommentar
torgros Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vært inaktiv en stund Skal se om jeg finner noen bilder og finner igjen passorda på bildesidene Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 V - VoltAC - vekselstrøm (DC - likestrøm) og da blir forkortelsene VAC og VDC og det vil si at AC/DC kaller seg for vekselstrøm/likestrøm Der lærte jeg noe nytt ja Altid kjekt og lære nye ting BTW: NICE Kabinett da! Likte den gule og svarte fargen! El NetZor Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Nice Nice! Kjempeflott! EDIT: Jeg hater flått. Endret 19. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Venter på bilder Men hvis du lurer på hvilket relè du trenger og hvordan du skal koble kan du se guiden min Her Er det noe mere du lurer på ang. Rele koblingen kan du PM meg Lykke til Lenke til kommentar
torgros Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, nå har jeg altså vært borte en stund, igjen.... Beklager det. Grunnen til at det aldri kom noen bilder er at det oppstod/har oppstått noen problemer i mindre eller større grad samt at toppplata aldri ble skikkelig lakket. Nå som systemet er oppe er det vanskelig å ta det fra hverandre og begynne å lakke igjen... Er på den annen side i planleggingen av et nytt prosjekt, med nye deler tror jeg. Da kan jeg ta det litt mer med ro, og gjøre det helt ordentlig Så vi får se... Ikke rush det når dere ser slutten folkens, lønner seg ikke alltid Den tanken har gått i stykker btw, så nå er det en "casemoddet" fantaflaske som gjør nytten. "Necromancy is evuhl" Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Nettopp lest gjennom hele.. Denne loggen kom nok før min tid på forumet, men så kjempebra ut det du har gjort! Selv om jeg ikke er stor fan av å feste ting med superlim og borrelås (Katoder og Basic kit o.l. ja, men ikke annet ) Så så det bra ut! Likte måten vanntanken sto på^^ Har du planer for nytt prosjekt ja? Lagt ut tegninger eller no noe sted? Hadde vært arti å fulgt med : ) Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå