Gå til innhold

DVD til Xbox


simes

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe meg xbox, siden jeg ikke har stasjonær dvd spiller heller. Men så sa en kamerat at man måtte kjøpe den dvd-kontrollen i tillegg eller så funka ikke dvd-spilleren.. Er dette sant eller bare bull? Kan man ikke se dvd på xbox uten fjernkontrollen?

 

Og, hvilke spill ville dere anbefalt? Noen som ikke er på pc også helst. Jeg vurderer snowboardspillet amped..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for min del synes Amped rocker, og i morra eller på fredag løper jeg til elkjøp og kjøper en Xbox bare for å få Amped. :smile: Trur nemlig bror begynner å bli lei av at jeg sliter ut kontrollerne hans på å spille Amped. :wink:

 

Du må ha DVD kitet for å få spilt DVD på Xbox ja, av den enkle grunn at du ved å kjøpe det kitet betaler lisensen for å ha en DVD spiller. Hadde Xbox skulle blitt solgt med DVD klargjort uten det kitet så hade prisen på konsollen blitt desto høyere... Iallfall sånn i teorien. Jeg synes det er helt greit, for det er tross alt ganske mange som har stand-alone DVD spiller som er glad for å slippe de ekstra hundrelappene i pris bare for å få noe de ikke trenger. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...