000111222 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) Last ned GCFScape, opn "*****\Valve\Steam\SteamApps\source sounds.gcf", og digg Edit: Link Endret 21. november 2004 av MK_Blackbird
Trygve Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Det gjekk ikke hos meg. Har noen link til side eg kan laste musikken ned på?
Fallingwater Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Det gjekk ikke hos meg.Har noen link til side eg kan laste musikken ned på? Last ned denne først, MS .NET Framework Jeg har også HL1 installert på maskinen, lastet ned fra Steam. Noen som har peiling på hvor jeg finner musikken derfra?
Lch Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Var det musikk i HL1? Sjekk om det er lydspor på cden, hvis du har en HL-cd liggende. Jeg vet ikke hvilken cachefil den er i dessverre.
Fallingwater Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Var det musikk i HL1? Sjekk om det er lydspor på cden, hvis du har en HL-cd liggende. Jeg vet ikke hvilken cachefil den er i dessverre. Ja, var masse kul musikk i eneren. Husker at musikken lå som vanlige spor på CDen, men har rotet den bort nå. (Rakk heldigvis å registerere spillet på steam først.)
Fallingwater Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 (endret) Åja, der fant jeg den. Musikken fra eneren lå jo sammen med HL2 sin musikk som jeg nettopp pakket ut. Edit: Ihvertfall mange av dem, ser ut til at noen mangler :-\ Endret 29. november 2004 av Magnus Kopstad
Trygve Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Det gjekk ikke hos meg.Har noen link til side eg kan laste musikken ned på? Last ned denne først, MS .NET Framework Jeg har også HL1 installert på maskinen, lastet ned fra Steam. Noen som har peiling på hvor jeg finner musikken derfra? Virket med den ja
henbruas Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Da var det jo bare idiotisk av Valve å sende ut en CD med soundtracken fra HL 2 med Gold pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå