Gå til innhold

Fjerne en konto fra MSN


srbz

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne ha fjernet en epost-konto fra msn messenger som bare irriterer meg. Jeg vet jeg kan gjøre det i Kontrollpanel -> Brukerkontoer (har Win XP pro norsk) men problemet er at jeg ikke klarer å åpne det vinduet, så jeg er nødt å gjøre det i regedit eller programmappen, derom det er noen txt-fil e.l. hvor dette kan fjernes fra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i all verden kan du ikke åpne Kontrollpanel -> Brukerkontoer?

Har ikke peiling, vinduet popper opp, er hvitt, og så lukkes det automatisk. Har prøvd å restarte mange ganger, lukket omtrent alle programmer osv. Tenkte jeg skulle sjekke spyware etterpå. Klarer heller ikke å åpne den med andre brukerkontoer på maskinen.

 

Lanka: hvilken kode??

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjørt Ad-Aware SE (oppdatert), SpyBot Search & Destroy (oppdatert) og HijackThis med et lite resultat: at Brukerkontoer-vinduet lukker seg litt raskere. Ingen som har flere tips?? Kom gjerne også med tips om gode spyware/adware-programmer da jeg tror jeg fortsatt har mer innpå.

Lenke til kommentar
Det skulle holde lenge med de programmene du har brukt. ;)

Jeg går ut ifra at du har oppdatert anti-virus program fra en av de ledende utviklerne, og nylig har søkt gjennokm alle harddiskene dine?

Jeg har prøveversjoner av Norton antivirus 2005 og Kaspersky antivirus personal 5.0

 

Søker med Kaspersky for øyeblikket, men det er ikke veldig lenge siden sist. Har også Kaspersky Anti-Hacker, men den er slått av, fordi den blokker alle internettilkoblinger fullstendig når det kommer et angrep...

 

Men over til spørsmålet mitt. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne msn konto uten ved hjelp av Kontrolpanel -> Brukerkontoer ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...