Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

gratise småtriks som øker effekten?


anon12234

Anbefalte innlegg

Er jo bare å sette på katta. når du skal på EU kontroll...

 

Men det var faktisk en del biler som var "prøvekaniner" når katalysatorene var på vei inn... å de trenger du ikke ha katalysator på...

3462591[/snapback]

 

Hvordan kan jeg koble luftfilteret til RAM-inntaket på min Celica T23?

Og vil det gi flere hester å kjøre med 99 oktan fra shell?

Andre triks med VVTi-motoren?

 

Hva med min Opel Kadett 1.6i, godeste Opelmann? Den har automatkasse og katalysator fra 1991. Er det noe håp?

 

 

Bear

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hei... lurte litt på den diskusjonen dere hadde om cat å effekt økning.. jeg har en 90 mod sierra 2,9 gl å der hadde det seg slik at den maskinen som sto i eldre biler av denne varianten hadde tilsvarende effekt men med lavere volum 2,6, jeg har hørt rykter om at etter reglene med cat kom så borret ford opp motoren for at de ikke skulle miste effekt på caten?? kan det være tilfelle?? å en ting til?? forstår ikke helt poenget med måte n de har bygget eksosanlegget på bilen min... det kommer 2 rør ut fra man så går de sammen i en y før cat så er det 2 catter å eter det deler røret seg igjen å det er en potte på hvert rør før det samler seg igjen til endepotta? var det mye drikking på jobb hos ford på den tiden eller har det noe for seg at det ser slik ut??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...