Empire of the Sub Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Prøvd half life, og med det første jeg så det monsteret og han gubben på andre siden av gjerdet tenkte jeg : Der skal jeg komme over! jeg fant frem esker som lå over hele greia, og lagde en mur. Gjett hva som var på andre siden ?
Empire of the Sub Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 av stor skuffelse var det usynlig vegg!! Dvs med det første jeg kom meg opp på gjerdet ble jeg blokket av en vegg, som egentlig ikke finnes. Dvs at det ikke er noe bak der.. Hehe, jeg hadde håpet på ruby selfølgelig men endte opp med uhell. Dette er HELT fra starten på hl2, når du kommer ut av toget. Det går heller ikke an å hoppe over til togene. Men hl2 er ikke lagd for climbing, så jeg fortsetter ferden etter ruby
Prebo Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) av stor skuffelse var det usynlig vegg!!Dvs med det første jeg kom meg opp på gjerdet ble jeg blokket av en vegg, som egentlig ikke finnes. Dvs at det ikke er noe bak der.. Hehe, jeg hadde håpet på ruby selfølgelig men endte opp med uhell. Dette er HELT fra starten på hl2, når du kommer ut av toget. Det går heller ikke an å hoppe over til togene. Men hl2 er ikke lagd for climbing, så jeg fortsetter ferden etter ruby Lettet... Dar har jeg fortsatt en sjanse til å finne henne først... Endret 21. november 2004 av Prebo
Empire of the Sub Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 hehe, var ikke akkurat så stor i maska når jeg fant ut at det var en vegg der...
Carl M Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Prøvde det samme... bare med ustyrlig mange kofferter, samme effekt som deg prøvde å hive flasker o.l på soldaten på den andre siden, virka ikke det heller Håpte han vill klikke som de andre vaktene og springe bort til døra og åpne for å slå meg
Flexi Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 prøv å skyt en vakt på starten... de reagerer ikke :!:
Bear^ Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 av stor skuffelse var det usynlig vegg!!Dvs med det første jeg kom meg opp på gjerdet ble jeg blokket av en vegg, som egentlig ikke finnes. Dvs at det ikke er noe bak der.. Hehe, jeg hadde håpet på ruby selfølgelig men endte opp med uhell. Dette er HELT fra starten på hl2, når du kommer ut av toget. Det går heller ikke an å hoppe over til togene. Men hl2 er ikke lagd for climbing, så jeg fortsetter ferden etter ruby Er ganske enkelt en "clip" brush som er satt der, fordi maperne i Valve så at folk kanskje kun klare å komme seg over der med litt hjelp av diverse bokser. Det vil med andre ord si at du har ingen ting der å gjøre. Keep moving
Bloody Mess Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Var morsommere i gode gamler dager syns jeg, når man ikke visste hvordan spillene var bygd opp... Ser de som har null peiling sånn sett lever seg mye mer inn i spillene og finner på mer rare ting.
Alt-Ctrl Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Var morsommere i gode gamler dager syns jeg, når man ikke visste hvordan spillene var bygd opp... Ser de som har null peiling sånn sett lever seg mye mer inn i spillene og finner på mer rare ting. Sant det egentlig. Ihvertfal i mitt tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå