tor_erik Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Eh... Jo. Det kan ta litt tid inni mellom, men det er ikke verre enn å vente.
Dʋgɢtung Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Du vet at man må trykke på Continue? :!:
B4stian Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Du vet at man må trykke på Continue? :!: Javel... men hvor i h*lvete er den knappen da?
ttt Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 fortsett knappen er oppe mot venstre hjørne. samme linje som manager-verden-nylig-(...)-søk.
sindreskalsykle Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 :!: Morsom tråd... har ikke spillt cm før? ikke lest manualen?jaja. lurer på hvor lenge du spillte spillet før du gav opp og la inn en tråd her...
B4stian Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 :!: Morsom tråd... har ikke spillt cm før? ikke lest manualen?jaja. lurer på hvor lenge du spillte spillet før du gav opp og la inn en tråd her... 1. Aldri spilt FM eller CM før! 2. Har ikke manual 3. Den går bare videre noen ganger da.. men det skal vel være sånn.. Takk for hjelpen da
Dʋgɢtung Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Det er faktisk tre muligheter for å kunne gå videre i spillet. 1. Trykke på knappen Arntsen la inn screenshot av. 2. Trykke på knappen som ligger nede i høyre hjørne (som det står Continue på med STORE bokstaver) 3. Space som crespo21 sa. Det er veldig kjekt å kikke rundt i spillet, slik at du blir kjent med hvor de forskjellige menyene ligger. Det er veldig logisk bygget opp forresten
Winydancer Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 FM 4-ever dude! Kansje d beste spillet ever? *nå får eg mangen HL2 folk ette meg *
B4stian Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 *nå får eg mangen HL2 folk ette meg * du er en død mann :p hehe, hl2 og fm05 går ikke å sammenliknes da!
Dʋgɢtung Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 *nå får eg mangen HL2 folk ette meg * du er en død mann :p hehe, hl2 og fm05 går ikke å sammenliknes da! Nei, for HL2 er et spill man spiller igjennom et par ganger, tar det opp med gjevne mellomrom i årene som går og that's it. FM derimot varer helt til neste versjon kommer, og slik går det
B4stian Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 *nå får eg mangen HL2 folk ette meg * du er en død mann :p hehe, hl2 og fm05 går ikke å sammenliknes da! Nei, for HL2 er et spill man spiller igjennom et par ganger, tar det opp med gjevne mellomrom i årene som går og that's it. FM derimot varer helt til neste versjon kommer, og slik går det /me denger Complexion!! Ikke si noe stygt om HL2, for å si det sånn, FM er bra, men ikke i nærheten av HL2!!
Spragleknas Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) off topic: hvor finner man nye skins? liker ikke orginalen Edit: @datating kan ikke sammenliknes.... Endret 22. november 2004 av JEG76
_Paulsen_ Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) FM er bra, men ikke i nærheten av HL2!! Går jo ikke an å sammenligne HL2 og FM da, to vidt forskjellige spill Jeg er storfornøyd med FM, men det skal bli bra med den første patchen! Har ikke spilt HL2, da jeg venter på en ny pc Men den tid kommer! Endret 22. november 2004 av OShea22
Arntsen Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 off topic: hvor finner man nye skins?liker ikke orginalen Sjekk ut denne siden du! Der finner du masse stash, og lenker til andre "stash" sider. www.fmnorge.com
Dʋgɢtung Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Anbefaler stone-skinnen hvis du ikke bruker den allerede. Den finnes enkelt ved et søk.
Djevlen Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Makan til idiotisk tråd, slikt står da forklart i manual. Manualen får man når man kjøper spillet (tro det eller ei)... Det ligger som oftest en manual i esken du tok tak i da du var i butikken og kjøpte spillet... (manual i boks gjelder så lenge man ikke snakker om HL2 ) Off topic: Jeg vil anbefale alle å laste ned denne facepacken (alle som spiller med en klubb i PL ihvertfall, da dette er en engelsk-facepack)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå