Glasgrekar Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) Disse kodene taster jeg inn i consolen i spillet. Fant info om dette på nettet! Effect Code God mode god_mode_count=1 All weapons give_all_weapons=1 Ammunition give_all_ammo=1 Men de funker ikke! Har spilt FarCry rundt og no vil eg liksom bare leke meg litt, hehe... Er ingen cheattilhenger. Som andre skriver innpå her: Det ødelegger spillopplevelsen! Nå skal eg bare ha det litt MORRO tenkte eg! Har det noe med versjon av spillet å gjøre? Har ingen patcher eller noe slag. Rein installasjon fra cd! Åssen gjør man det her da? Endret 20. november 2004 av Glasgrekar
CyberCS Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 jeg har gjort det men husker ingenting :!:
Glasgrekar Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 jeg har gjort det men husker ingenting :!: Og hvor mye hjalp dette meg da?
Dinsdale Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) Jeg styrte endel før jeg klarte det. Fant denne. Last ned "enabler" og følg oppskriften. Lykke til Endret 20. november 2004 av Dinsdale
Glasgrekar Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Jeg styrte endel før jeg klarte det. Fant denne. Last ned "enabler" og følg oppskriften. Lykke til Thanks.... It works... No I have some really FUN!
ttt Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 ingen ting er som å leike seg når du har runda eit spel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå