Bloody Mess Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Det med FPS er smak og behag, om min FPS aldri gikk under 23 eller 24 så er det fremdeles uspillbart for meg. Jeg orker knapt spille konsollspill som går på 30 FPS, selvom den er stabil.
Erlendz Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Det med fps er egentlig en vanesak. Husker selv når jeg var mindre da hadde jeg ikke sjangs til å i det hele tatt antyde hvilken fps jeg hadde. Spillet gikk liksom glatt så lenge det ikke var direkte hakking. Skulle ønske jeg ikke kunne se forskjell på 20 og 60fps i dag. Da hadde jeg slippet å oppgradert pcen hele tiden
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Det er sant, hva en syns er "bra" nok fps er en smak sak ja, men noen fler som har funnet noen fler tweaks? er ivrig på å få testa noen fler.
whom Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Genialt Håper dere vil poste flere tweaks som dere kommer over
bhines Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 hvordan får jeg console til å funke? har satt på console i options og har adda -console på snarveien, men får den ikke opp i spillet
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 hvordan får jeg console til å funke? har satt på console i options og har adda -console på snarveien, men får den ikke opp i spillet Den måten jeg bruker er å gå på launch options i steam og skrive -console vis det ikke virker for deg så er det noe rart, du er vel den andre jeg har lest om som har spurt om det, men prøv å søk litt på google, eller sjekk forumet til steam, kansje det finnes noe om det der.
guezz Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 (endret) hvordan får jeg console til å funke? har satt på console i options og har adda -console på snarveien, men får den ikke opp i spillet Shift+tasten til venstre for backspace iirc. Du kan forandre hvilken tast du dedikerer til console ved å gå til; D:\Spill\Valve\SteamApps\guezz\half-life 2\hl2\cfg\config (åpnes med notisblokk) Endret 20. november 2004 av guezz
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 hvordan får jeg console til å funke? har satt på console i options og har adda -console på snarveien, men får den ikke opp i spillet Shift+tasten til venstre for backspace iirc. Du kan forandre hvilken tast du dedikerer til console ved å gå til; D:\Spill\Valve\SteamApps\guezz\half-life 2\hl2\cfg\config (åpnes med notisblokk) det går ikke til meg.. har satt på "|" men ingenting skjer når jeg trykker på den
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 det er nok bare bokstaver og tall som funker tror jeg, om ikke bare bokstaver.
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 det er nok bare bokstaver og tall som funker tror jeg, om ikke bare bokstaver. ahhh.. det må testes.. funker norske bokstaver da ? som æ,ø,å ?
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) k er en fin bokstav å bruke i hl2, værtfall den jeg bruker. Edit: og du må huske at det virker bare å trykke på bokstaven når du spiller, altså det vil ikke virker når du er ute i menyen. Endret 20. november 2004 av ToxicMan
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 k er en fin bokstav å bruke i hl2, værtfall den jeg bruker. bruker L som flashlight. så det er litt dritt vis jeg trykker feil å tar på console isteden for flaslight, hvs jeg er i litt dumme situasjoner.. derfor har jeg lyst på Ø.. men vet noen om det fnker? eller.. kan jo egentig bare teste sjøl å da lol
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 for å si det sånn, du spiller å du trykker k istede for l da går du ut i menyen og tar opp consolet det er hva som skjer, consolet vil ikke komme opp mens du kan spille liksom, men du må spille for å kunne aktivere consolen. vis du skjønnte noe av det jeg sa
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 for å si det sånn, du spiller å du trykker k istede for l da går du ut i menyen og tar opp consolet det er hva som skjer, consolet vil ikke komme opp mens du kan spille liksom, men du må spille for å kunne aktivere consolen. vis du skjønnte noe av det jeg sa AAHH.. takker trodde consolen komm frem midt på skjermen chø
thomassit0 Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) Som jeg har sakt så er det forskjell, men 23 til 30 fps er ikke uspillbart. selv så vil jeg også ha over 30 helst, og så lenge jeg ikke går under 23 fps i lengere tid så er jeg stort sett fornøyd. men åssen kan vi egentlig se forskjell på 30 og 60 når det menneskelige øye ikke kan oppfatte mer enn ca 24 bilder i sekundet ? Endret 20. november 2004 av 2mass
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) Som jeg har sakt så er det forskjell, men 23 til 30 fps er ikke uspillbart. selv så vil jeg også ha over 30 helst, og så lenge jeg ikke går under 23 fps i lengere tid så er jeg stort sett fornøyd. men åssen kan vi egentlig se forskjell på 30 og 60 når det menneskelige øye ikke kan oppfatte mer enn ca 24 bilder i sekundet ? du merker det at der går glattere å røre musen på 60 enn 30.. iaf til meg Endret 20. november 2004 av *Magnus*
thomassit0 Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 ja det er sant.. merker jo det selv, at det er bedre å spille på 60 enn 30 men det er jo merkelig at man merker forskjell når øyet ikke oppfatter mer enn 24 fps..
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 ja det er sant.. merker jo det selv, at det er bedre å spille på 60 enn 30 men det er jo merkelig at man merker forskjell når øyet ikke oppfatter mer enn 24 fps.. jeg klarer godt å se forskjell fra 24! å 60
guezz Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 ja det er sant.. merker jo det selv, at det er bedre å spille på 60 enn 30 men det er jo merkelig at man merker forskjell når øyet ikke oppfatter mer enn 24 fps.. Feil at øyet ikke oppfatter mer enn 24 fps! Det endelige svaret om 30 vs 60!
Erlendz Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hmmm bare meg eller glir denne tråden veeeeeldig offtopic nå. La oss holde oss til temaet og poste tweaks fra nå av da Vi vil jo ikke ha den slettet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå