guezz Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 snd_mixahead "0.7" Noen som kan si meg en helt noobish vei hva den gjør? Edit: Og cl_smooth "0" Jeg ville ha sett på den første posten igjen hvis jeg var deg.
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 cl_ragdoll_collide 1 (Enables collision detection between ragdoll models.) hva betyr det ? hva blir bedre.. forsto ikke hva han mente Synes ragdollen er bra nå å jeg
Blib Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Ingen forberedninger her heller. Testet også å sette ned lydkvaliteten og til 2 høytalere for å fikse et stammeproblem eller noe.
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) cl_ragdoll_collide 1 (Enables collision detection between ragdoll models.) hva betyr det ? hva blir bedre.. forsto ikke hva han mente Synes ragdollen er bra nå å jeg Tror det er sånn at de ikke blir liggende inni hverandre når de dør, altså at vis dem treffer hverandre blir dem fløttet på, dem blir støta fra hverandre akkurat som når noe treffer en vegg, er ikke helt sikker på om dette er riktig men, det er sånn jeg har forstått det. Edit: jeg har merka litt forbedring tror ikke jeg har fått høyere FPS, men FPSen min har blitt mer stabil, altså at den dropper ikke så mye når mye ting skjer. men det autosave greiene virka ikke så bra, jeg fikk den til å slutte å autosave men det hakker fordet når den kommer til de stedene den skal save, kansje det ble litt mindre merkbart, men det er forsatt der, selv om den ikke får savet. Endret 20. november 2004 av ToxicMan
guezz Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 cl_ragdoll_collide 1 (Enables collision detection between ragdoll models.) hva betyr det ? hva blir bedre.. forsto ikke hva han mente Synes ragdollen er bra nå å jeg cl_ragdoll_collide 1 Makes it so ragdolls don't clip threw each other.
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 cl_ragdoll_collide 1 (Enables collision detection between ragdoll models.) hva betyr det ? hva blir bedre.. forsto ikke hva han mente Synes ragdollen er bra nå å jeg Tror det er sånn at de ikke blir liggende inni hverandre når de dør, altså at vis dem treffer hverandre blir dem fløttet på, dem blir støta fra hverandre akkurat som når noe treffer en vegg, er ikke helt sikker på om dette er riktig men, det er sånn jeg har forstått det. cool
Erlendz Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Etter litt mer testing har jeg sett at fpsen fortsatt dropper ned til 30 Disse kommandoene hjalp litt da.
Glipp Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Etter litt mer testing har jeg sett at fpsen fortsatt dropper ned til 30 Disse kommandoene hjalp litt da. ligger på helt valig eller DÅRLIGERE fps jeg.. hjalp ingenting her
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) så lenge fpsen holder seg over 23 så vil du merke lite forskjell etter min mening Edit: og jeg har hørt at catalyst sine 4.12 beta drivere skal gi en enorm ytelses boost til hl2. har ikke testet dem, sitter forsatt med omega sine 4.9 drivere venter på at han skal slippe de som er basert på 4.12 beta. Endret 20. november 2004 av ToxicMan
Andreaz_ Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 så lenge fpsen holder seg over 23 så vil du merke lite forskjell etter min mening Worng...
Andreaz_ Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 og dette funker i cs og? -heapsize funker ihvertfall (du tenkte på CS source?)
Erlendz Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 så lenge fpsen holder seg over 23 så vil du merke lite forskjell etter min mening Det sier vell egentlig bare litt om deg da.....
Andreaz_ Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 så lenge fpsen holder seg over 23 så vil du merke lite forskjell etter min mening Det sier vell egentlig bare litt om deg da..... Words (no offence) men, sv_unlockedchapters "15" - da får du et ekstra kapittel Nei da... Bare tuller
Zardoz Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 To defrag HL2's massive 1 gigabyte sound-file, download the program "Contig" from here: http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/contig.shtml Using this program (instructions on the website), ensure that the file "C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\source sounds.gcf" is in one continguous segment. This speeds up read-times when fetching sounds during gameplay. Har noen fått til dette og merket forbedring i lyden?
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 så lenge fpsen holder seg over 23 så vil du merke lite forskjell etter min mening Det sier vell egentlig bare litt om deg da..... så du ser enorm forskjell mellom 23 og 60 du da? det er forskjell det vet jeg, men det er ikke noe sånn kjempe stor forskjell.
Erlendz Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) så lenge fpsen holder seg over 23 så vil du merke lite forskjell etter min mening Det sier vell egentlig bare litt om deg da..... så du ser enorm forskjell mellom 23 og 60 du da? det er forskjell det vet jeg, men det er ikke noe sånn kjempe stor forskjell. Jeg skal love deg at jeg ser forskjell ja. Det er ikke bare snakk om en liten forskjell heller. 20fps er jo helt forferdelig. Det er etter min mening helt uspillbart! Endret 20. november 2004 av OterOter
Blib Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Det sier vell egentlig bare litt om deg da..... så du ser enorm forskjell mellom 23 og 60 du da? det er forskjell det vet jeg, men det er ikke noe sånn kjempe stor forskjell. Heh, faktisk så regner de fleste med at hakke-grensen går ved 30FPS og at "Ah, dritglatt" ligger ved 60FPS. Hadde du sagt 60 og 90 der hadde du kanskje hatt rett, men det er nok en *veldig* god del som vil merke forskjell på 23 og 60 fps du
Bloody Mess Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Merker STOR forskjell på 30 og 60 FPS ja.
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Som jeg har sakt så er det forskjell, men 23 til 30 fps er ikke uspillbart. selv så vil jeg også ha over 30 helst, og så lenge jeg ikke går under 23 fps i lengere tid så er jeg stort sett fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå