Gå til innhold

er prisguien ned?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


norpheus skrev (2002-05-28 20:52):

ARG!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kommer til å drepe noen hvis den ikke kommer opp igjen snart!!!!


Neida!! måtte bare få ut litt sinne.. nå rjeg for en gang skul skal bruke den så funker den ikke!!


 

Hei, fant ut av hva det var... Drift hoder på å indeksere på en ny måte som skal føre til bedre ytelse når det er gjort. Dessverre spiser det all disk IO som er og intil jobben er gjort vil prisguiden ikke være tilgjengelig. De regnet med at alt skal være tilbake til normalt fra i morgen av.

 

Vi beklager ulempene dette medfører for våre brukere.

Lenke til kommentar

Feil kan skje.

 

Jeg har prøvd 10-15 ganger i dag, - skal fullføre bestillinger av hk, cpu, corsair-RAM, GeForce4 osv. , men fant svar nå:

 

Pgressum sier den vil være i gang fra imorgen.

 

Da er det bare å vente i takknemlighet, for dersom det er vanskelig at guiden er nede, - er den viktig for oss ...

Lenke til kommentar

Quote:


rølle skrev (2002-05-29 22:41):

Feil kan skje.


Jeg har prøvd 10-15 ganger i dag, - skal fullføre bestillinger av hk, cpu, corsair-RAM, GeForce4 osv. , men fant svar nå:


Pgressum sier den vil være i gang fra imorgen.


Da er det bare å vente i takknemlighet, for dersom det er vanskelig at guiden er nede, - er den viktig for oss ...



 

Fint å høre at den er savnet. Sa faktisk at den skulle være opp i morgen i går; altså oppe i dag. Den har vært oppe i dag, men nå kjøes enda mer oppdateringer. Vet ikke helt når den kommer opp igjen, men så snart som mulig.

 

PS: Dette er bevisst nedetid og ikke en feil som har oppstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...