ScAr_FaCe Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 hei, jeg sitter nå med en kompis som har 2m/bit linje ADSL! vi spiller veldig mye CS over nette! men, når han spiller så får han 40-60 ping! men min ping hopper fra 60-200 noen ganger! hva er problemet? jeg har sjekket "oppgavebehandlingen" og der har jeg 6 "svchost.exe" filer? jeg har kjørt Ad-aware SE profesional. har funnet mange filer som er "critical", og jeg har fjernet dem. men fortsatt så har jeg mye ping! none som har en ide' på hvordan jeg kan få mindre ping/latency elr?
Winydancer Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 ta av nedastnings prog. som tar av uploaden din..
ScAr_FaCe Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Du har alle rates riktig satt eller? har rates'n på 25000 jeg, så det funker fjell, men pingen min er da likevell ustabil!
ScAr_FaCe Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 ta av nedastnings prog. som tar av uploaden din.. verken jeg elr han har nedlastning på, men det er fortsatt ping til meg da! men til han er den stabil!
ScAr_FaCe Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Du har alle rates riktig satt eller? har rates'n på 25000 jeg, så det funker fjell, men pingen min er da likevell ustabil! ne faan, jeg hadde den på 1000 jeg, takker man!!!!
PoWit Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Jeg har 1700/512 mens pingen hopper mellom 40-400 hele tia, uten at jeg har oppe noen andre programmer. Det er ikke noe galt med pcen min og nextgentel skylder på at jeg ligger for langt vekk fra sentralen deres. Uansett 40-60 er jo absolutt ikke dårlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå