Gå til innhold

Half-Life 2 kræsjer, hva kan være feil?


danidogg

Anbefalte innlegg

Bare tilfeldig når jeg spiller half-life 2 så stopper alt, og halflife kræsjer..

hva kan være feil.

legger ved screenshot av erroren jeg får.

 

pc specs

 

AMD64 939 3500+

POV 6800 GT 256 ddr3

Crucial Ballistix pc3200 1024 ddrram

 

kjører directx 9b(det kræsja også med 9c)

post-23-1100948985_thumb.jpg

Endret av daNi_Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk "Steam News". Det er mulig å kjøre en sjekk for å verfisere at Steam-filene ikke er korrupte.

 

Steam Client Update Released

November 19, 2004, 11:03 pm · valve

 

A small number of Half-Life 2 customers have been experiencing problems while playing the game, and we have traced these issues to corrupt Steam cache files. We've released a Steam update to help resolve these issues. If you have been experiencing problems such as crashing during gameplay or startup of Half-Life 2, please restart Steam and then click on one of the links below. Steam will then automatically verify your cache files. The verification process will take roughly five minutes to complete.

 

To validate Half-Life 2 click here

 

To validate Counter-Strike: Source click here

 

To validate Half-Life: Source click here

 

We're also investigating a solution for the sound skipping problems a small number of users are running into. We'll have a solution for this as soon as possible.

Lenke til kommentar
Bare tilfeldig når jeg spiller half-life 2 så stopper alt, og halflife kræsjer..

hva kan være feil.

legger ved screenshot av erroren jeg får.

Fikk akkuratt samme feilen en periode, og det kunne veksle mellom hvor lenge det gikk i spillet før jeg fikk feilmld. Mitt problem var nok at jeg hadde 2 forskjellige rambrikker, en Twinmos og en Crucial, og da jeg fjernet den ene fikk jeg aldri mlden igjen..men bare i Halflife jeg har opplevd dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...