Gå til innhold

Kvalm av å spille HL2?


Anbefalte innlegg

Dette er det største vås jeg har hørt noengang, hvorda er det mulig og bli syk av et SPILL!!!:

 

Har spillt half life 2 flere ganger og har ikke merket noe som helst til denne påståtte sykdomen.

dra deg hit da og sitt ved min side i 1 time, da skal jeg låve deg at når du går ut av rommet er du så full av spy at du ikke tør vise deg for andre folk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er det største vås jeg har hørt noengang, hvorda er det mulig og bli syk av et SPILL!!!:

 

Har spillt half life 2 flere ganger og har ikke merket noe som helst til denne påståtte sykdomen.

dra deg hit da og sitt ved min side i 1 time, da skal jeg låve deg at når du går ut av rommet er du så full av spy at du ikke tør vise deg for andre folk...

Det ekke no jævøla vås nei, selv om du ikkje merker noe til det så er det faktisk, eg vil påstå tusenvis andre som gjør det.Eg merket ete eller annet i øynene mine om eg spilte det i lengre perioder, skikkelig wierd feeling :ermm: Mrn tror eg slapp billig unna, i motsetninge til flere på forumet :tease:

Lenke til kommentar

Bare merk dere ordet...

 

suggesjon

 

Man blir revet med og hjernen "glemmer" hvor den egentlig er og blir med i spillet istedenfor. Slik man opplever det motsatte av bilsyke.

 

Mye action, tett actionfylt scripting, god lyd og god grafikk bidrar mye hvorvidt man finner noe suggerende eller ei.

Ekke vanskelig å oppleve det samme på kino eller hvis du blir reva med.

 

Har egentlig bare opplevd det i starten av CoD jeg da, men jeg vet nå hva det snakk om.

 

Så alle som bare ler av dette kan bare ta seg en tur i skauen.

Endret av Grell2k
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tilfeldig at jeg kommer over det her, men jeg var faktisk en av dem som ble litt kvalm.

Merka det dog kun i begynnelsen etter felien med teleporten og en hadde fått utlevert et brekkjern og deretter skulle over togvognene.

Det som virkelig utløste kvalmen var når de flyvende dingsene blitza i det de tok bilde av meg.

Måtte faktisk stoppe et par ganger å ta det med ro i begynnelsen.

det kom i grunn rimelig brått.

Som sagt var det kun i starten jeg merka noe til dette.

Endret av Gunderz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...