Kurt P Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg lurer på når dette spillet kommer ut på norske marked? Har det kommet ut? Er det ute i andre land?
Djevlen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) På Gamer.no har de en liten fiffig sak kalt "UTGIVELSESDATOER". Gjett hva du finner der De har også en produktside. Søk etter en spilltittel, så finner du informasjon om spillet, noen bilder og informasjon om når det kommer. Endret 19. november 2004 av Djevlen
dmx Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 ja det kom jo ut 16.11.04 gjør det ikke? hørte et eller annet sted tror jeg..
Gunfreak Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 nei det kom ut 19/11 altså i dag. kjøpte det og har spillt det i hele dag, trodde ikke jeg ville like det, men ble veldig posivt overasket
dmx Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 nei det kom ut 19/11 altså i dag. kjøpte det og har spillt det i hele dag, trodde ikke jeg ville like det, men ble veldig posivt overasket åå.. spilte demo og jeg syns det var ganske bra! må vel stikke ut og kjøpe det imorra..
lenny25 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Har noen av dere testet multiplayer? Er det mange som spiller online? Lagger det mye, har hørt at det er temmelig "uresponsivt", stemmer det?
dmx Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Har noen av dere testet multiplayer? Er det mange som spiller online? Lagger det mye, har hørt at det er temmelig "uresponsivt", stemmer det? har bare sjekka MP demoen..
Kurt P Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Kanskje jeg kjøper det da .. Åssen er single player.. Har noen noen fine screens fra spillet ? Grafikk og fysikk ?
Gunfreak Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 nå har jeg spillt ganske mye. og må si jeg er veldig fornød, mye bedre en COD, men det er noen ting som jeg ikke liker med spillet. 1. rett som det er må du drive å skyte ned fly, det er både kjedelig og teit. 2. når man kommer langt nok ut i spillet fly man selv, også UTROLIG teit og kjedelig, 3. pga. Havoc motoren og fysikken i spillet, har granater en tedens til å rullle og sprette alle mulige steder, noe som gjør at det er nesten helt umulig å kaste en granat ned i en MG pitt. granaten bare spretter 50 meter til høyre eller venstre. det er det eneste jeg iriterer meg over.
TST Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 ja det kom jo ut 16.11.04 gjør det ikke? hørte et eller annet sted tror jeg.. nei det kom ut 19/11 altså i dag. Her tar dere begge feil. Spillet kom 18. november 2004. Dette fremgår klart og tydelig på vår utgivelsesliste og i produktsiden for Medal of Honor: Pacific Assault. Så da vet dere antageligvis begge hvor dere bør sjekke for korrekt utgivelsesdato neste gang, så slipper dere å spre ukorrekt informasjon. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå