Fat_ASS Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Det funka ikke hos meg....Det med at han hadde sykt bra pc var fordi han hadde 1.5G ram å bra cpu...hørte ikke hvilket skjermkort han hadde... det hadde også med at det virket som at han loadet spille sinnsykt mye fortere en det jeg gjør i værtfall... Jeg prøvde å slette den orginale source sound fila å da måtte jeg update hl for å hente den ned igjen...som tok rundt 120min.... Hadde heldigvis tatt backup av fila så jeg kopierte den tilbake der den lå...så det virker som at spille ikke bruker de extracta filene i det hele tatt...:/ Kan noen gi meg en direkte link til creative SB Audigy 2 driver side??? Sånn wat jeg får driveren å slipper å leite...har vært på creative sine sider men jeg visste ikke helt hva jeg skulle laste...
gamerman Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 9800 pro har han , bra nok det til hl2 , rammen hans er skylden at han loader det fort
Erlendz Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Høres bra ut dette. Skal teste nå Selv om denne lyd hakkingen er nærmest minimal hos meg. Sliter mer med dårlig ytelse generelt. Hvis dette fungerer vil det fikse problemet i både HL2 og CS:S da? EDIT: Skrev fiske istedet for fikse Endret 19. november 2004 av OterOter
diskvask Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg har bare hakking i lyden i CSS (og da skikkelig ille), i HL2 så lugger det bare rett etter lasting av brett. M-audio revo.. har ikke testa med Audigy enda.
gamerman Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Du som fikk det til å virke , kan du poste dine specs ?
Erlendz Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Noen som har prøvd å ekstrakte denne mappa inn i cs source mappa? Det er der jeg sliter mest. EDIT: Hvis man kopiere alle gcf filene man finner inn i hl2 mappa bør jo i teorien hele hl2 kjøre glattere. Bør det ikke? Husker jeg gjorde noe slikt i doom 3 bare at jeg åpnet filene i rar da. Det ga mye bedre ytelse der i hvertfall.... Endret 19. november 2004 av OterOter
gamerman Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 STEAM NEWS LATEST VALVE NEWS Steam Client Update Released November 19, 2004, 3:03 pm · valve A small number of Half-Life 2 customers have been experiencing problems while playing the game, and we have traced these issues to corrupt Steam cache files. We've released a Steam update to help resolve these issues. If you have been experiencing problems such as crashing during gameplay or startup of Half-Life 2, please restart Steam and then click on one of the links below. Steam will then automatically verify your cache files. The verification process will take roughly five minutes to complete. To validate Half-Life 2 click here To validate Counter-Strike: Source click here To validate Half-Life: Source click here We're also investigating a solution for the sound skipping problems a small number of users are running into. We'll have a solution for this as soon as possible.
Erlendz Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) STEAM NEWSLATEST VALVE NEWS Steam Client Update Released November 19, 2004, 3:03 pm · valve A small number of Half-Life 2 customers have been experiencing problems while playing the game, and we have traced these issues to corrupt Steam cache files. We've released a Steam update to help resolve these issues. If you have been experiencing problems such as crashing during gameplay or startup of Half-Life 2, please restart Steam and then click on one of the links below. Steam will then automatically verify your cache files. The verification process will take roughly five minutes to complete. To validate Half-Life 2 click here To validate Counter-Strike: Source click here To validate Half-Life: Source click here We're also investigating a solution for the sound skipping problems a small number of users are running into. We'll have a solution for this as soon as possible. Tusen takk for at du bringer slike gode nyheter hit Skal sjekke med en gang. EDIT: Tydligvis ikke noen feil her. Får håpe de finner en rask løsning på det lyd problemet da. Endret 19. november 2004 av OterOter
gamerman Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 We're also investigating a solution for the sound skipping problems a small number of users are running into. We'll have a solution for this as soon as possible. ``A SMALL`` Hehe var litt festlig at de sier small egentlig når det er ``MANGE`` som sliter med det
thomassit0 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Du som fikk det til å virke , kan du poste dine specs ? msi k7t266pro2 amd xp1800 512 DDR pov gf4 ti4200xp mao ikke en spes vill maskin skal nok kjøpe meg nytt 939 system med PCIe når nF4 kommer Endret 20. november 2004 av 2mass
Aldursil Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Fikk det også til å virke. -Epox nforce 2 sak jeg ikke husker betegnelsen på -XP 1800 -512 DDR -Ati 9800 Pro og jeg gidder ikke å oppdatere dette før Oblivion kommer...... Ellers så kom jeg over en annen side med masse info om hvordan man kan begrense lydproblemet.....mulig den allerede er referert til et eller annet sted i dette forumet men uansett..... http://www.blep.net/hl2stutter/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå