DecAL Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 har nettopp kjøpt med nye hodetelefoner, med surround. Men da jeg åpnet boksen, så jeg at kabelen endte i ikke mindre enn tre forskjellige jack'er. en sort, en grønn, og en rosa. disse hodetelefonene har ikke mikrofon, så jeg skjønner ikke hva de tre er til? i pcen min har jeg kun en jack ingang.. har dette noe med at det er surround å gjøre?
Zeph Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Ja, for å kunne få surround må dei bruke 3 kablar. Grønn er framme, rosa og svart bak om eg ikkje huskar heilt feil. Dersom du berre har ein (grønn) jack-utgang på ditt hovudkort kan du ikkje få surround. Du må i alle tilfelle skaffe deg eit lydkort som støtter surround. Her er eit greit lydkort til 400 (+frakt) blir i overkant av 500, med mindre du kan kjøpe eit i ein butikk. Endret 19. november 2004 av zeph
DecAL Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 hmm.. dvs at jeg må kjøpe meg lydkort for å kunne bruke dem?
Peterman Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Ja, hvis du vil ha surroundlyd i dem. Endret 19. november 2004 av Peterman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå