Gå til innhold

Driverkrøll etter skjermkort bytte?


Omnikron

Anbefalte innlegg

Fikk meg nytt skjermkort i dag, et POV GForce 6800 GT kort. Fra før hadde jeg MSI GForce 4 Ti4200 med egne MSI drivere installert. I dag før jeg installerte det nye kortet så avinstallerte jeg grafikkort driverne via legg til fjern programmer i kontroll panelet. Den ba om restart, jeg slo av maskina, putta inn nye grafikkortet og starta på nytt. Så stod det at den fant ny maskinvare bla bla bla så installerte jeg de nyeste NVIDIA driverne 66.93. Tok restart, men enda så står det når jeg høyreklikker på desktopen og velger properties "MSI Clock" og "MSI Information" blandt annet?? Ser ikke ut som om jeg har fått renska systemet helt, hva kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei igjen, takk for svar.

 

Har nå lasta ned og installert driver cleaner 3.3. Tok først å avinstallerte kun nvidia display driverne, restarta, kjørte driver cleaner og cab cleaner, restarta og installerte driverne som fulgte med på POV cden. Restarta igjen, men jaggu kommer ikke MSI Clock og den andre igjen?? Skjønner ikke noe, hvor kommer disse fra? Har avinstallert alt som heter noe med MSI på legg til/fjern, det var ikke noe der i det hele tatt faktisk.

 

Flere forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...