Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bladet heter pc-pro å ja det følger med gratis helversjon av spillet står i hvertfal på boxen å i bladet nå har jeg ikke prøvd det ut siden jeg allerede har fullversjonen kjøpt i butikk men det er jo abonemangene de tjener på får videre drift av servere osv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 14:08, zoneman skrev:

bladet heter pc-pro å ja det følger med gratis helversjon av spillet står i hvertfal på boxen å i bladet nå har jeg ikke prøvd det ut siden jeg allerede har fullversjonen kjøpt i butikk men det er jo abonemangene de tjener på får videre drift av servere osv.


 

Men så har nok pc-pro betalt en klekkelig sum penger for å legge ut full-v på sin cover plate, alt i alt tjener de sikkert på det.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 15:49, CAT-scan skrev:

haha...hvor er det dere har vært i det siste da? Anarchy Online har vært gratis å laste ned ganske lenge nå. Selve softwaren er gratis når det gjelder Anarchy Online, man må derimot betale en viss sum i måneden for å spille på Funcom sine servere...



så då er spillet alså gratis,han spurte hvor du kan laste ned gratis spill,kan du spille med d spillet uten å betale,eller er du nødd å logge deg på serveren til funcom

Kjetil

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 16:04, Kjetil Lura skrev:


så då er spillet alså gratis,han spurte hvor du kan laste ned gratis spill,kan du spille med d spillet uten å betale,eller er du nødd å logge deg på serveren til funcom


Du kan spille gratis i 1 uke, forutsatt registrering med VISA eller no.

 

Poenget var vel at det ikke var noe direkte kupp å kjøpe dette databladet når man kan laste ned spillet gratis likevel.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 15:20, Dreadlord skrev:

Quote:


Den 2002-05-28 14:08, zoneman skrev:

bladet heter pc-pro å ja det følger med gratis helversjon av spillet står i hvertfal på boxen å i bladet nå har jeg ikke prøvd det ut siden jeg allerede har fullversjonen kjøpt i butikk men det er jo abonemangene de tjener på får videre drift av servere osv.


 

Men så har nok pc-pro betalt en klekkelig sum penger for å legge ut full-v på sin cover plate, alt i alt tjener de sikkert på det.

 

Det har ligget med PC-pro flere ganger...jeg tror AO folka bare er desperate etter å få nye kunder...

Lenke til kommentar

Quote:


MrLee skrev (2002-06-02 01:48):

Det har ligget med PC-pro flere ganger...jeg tror AO folka bare er desperate etter å få nye kunder...


 

Neineinei :smile: Nå må du følge med :wink:

Alle kan gi bort AO med bladene sine. De trenger ikke engang å spørre folk på Funcom. PC-pro legger det ut på DVD'ene sine for å fylle tomrommet. Det er tross alt god plass på dem. Poenget er at selve spillet AO er gratis, men det som koster penger er å ha en account/konto på serverne. En betaler ca. 100kr i måneden. Jeg tror det er slike ting som i framtida vil forhindre piratkopiering.

Lenke til kommentar

Quote:


minimum payne skrev (2002-06-02 05:13):

det er jo veldig dyrt da, har spilt cs i ett år nå og det har kostet meg 150 kr.


 

Helt annet spill.

AO folka sitter tross alt hele tida og lager bug-fixes og patcher som gjør spillet mer spillbart. Ikke noe billig foretaken.

Tenk hvis CS-folka hadde gjort det! Hadde ikke vært noe juks eller bugs i det spillet. Ok, kanskje litt overdrevet, men CS hadde blitt mye bedre :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...