blåskjerm Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg bestilte hl2 på nett forrige uke, og først nå oppdaget jeg at man må ha internett-tilkobling for å spille det, noe jeg ikke har ( nettbutikken opplyste IKKE om dette, men det er en annen sak). Er det noen som kan svare meg på om det er nødvendig med konstant internettoppkobling for å spille? Eller er det nok å ha tilkobling når man installerer spillet??
VinterUlv Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Det skal være nok å ha internet-tilkobling i den stund du installerer spillet og kjører det for første gang. Etter det kan det spilles i "offline"-modus, slik jeg har fortstått det.
Bloody Mess Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 I teorien ja... Heller få som har fått til det.
blåskjerm Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 det var vel svaret jeg ikke håpet på, men takk uansett.
Carnifex Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Jeg lurer på det samme. Tenkte å spille HL2 i helgen men da er jeg ikke på nett. Syns det er greit at man må være på nett for å registrere e.l. men merkelig at man må være på nett for å spille det. Her står jo at en kan spille offline: http://www.madshrimps.be/forums/showthread...&threadid=10207 ? Endret 19. november 2004 av Carnifex
Irons Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg spiller deg offline, grunnet at jeg "mistet" nettet i går... Funker som bare det... Bare pass på at du ikke logger deg ut av steam \\Sp33D
rvenes Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Vis du starter opp UTEN nettverkskabelen i, så finner steam ut at du er i offline modus... skal gå bra det også... kan jo teste no på min bærbare pc. Kan ikkje teste no, seinere i dag kanskje Endret 19. november 2004 av Cornel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå