Gå til innhold

Hva er best å spise foran PC`en?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smaksmessig finnes det bedre saker, men det er vel risikabelt å rigge til med 3-4 retter stående rundt på skrivepulten, i tillegg til vinølflasker og glass. Velter du noe da sliter du. (som regel tastaturet som sliter) Har du attpåtil salt & pepper stående, kan det fort utvikle seg enda styggere... Uææh, nei jeg holder meg til håndgripelige saker som pizza og smørbrød nær pc'en. Brus & andre væsker er absolutt fy-fy.

 

Kort sagt; spis på kjøkkenet :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 03:18, p4power skrev:

Brus (les:cola) er absolutt det viktigste å ha foran skjermen. Risikoen for å søle er stor, men verd å ta. :wink:


 

De fleste "ekte" datagutter har vel alltids et ekstra tastatur liggendes sånn i tilfelle :smile:

 

Hva mat angår starter jeg gjerne med en haifinnesuppe eller rekecoctail som forrett etterfulgt av hvitløksmarinerte kalkunbryst på en seng av safranris med en god temperert Retsina hvitvin til. Desserten består som regel av årstidens pasjonsfrukter med krem og belgisk vaniljesaus eller varm ostekake fulgt av en god kopp kaffe og cognac.

 

Men dette varierer jo litt da

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-05-28 06:41 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-05-28 06:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 06:36, Dan Hansen skrev:

Quote:


Den 2002-05-28 03:18, p4power skrev:

Brus (les:cola) er absolutt det viktigste å ha foran skjermen. Risikoen for å søle er stor, men verd å ta. :wink:


 

De fleste "ekte" datagutter har vel alltids et ekstra tastatur liggendes sånn i tilfelle :smile:

 

Hva mat angår starter jeg gjerne med en haifinnesuppe eller rekecoctail som forrett etterfulgt av hvitløksmarinerte kalkunbryst på en seng av safranris med en god temperert Retsina hvitvin til. Desserten består som regel av årstidens pasjonsfrukter med krem og belgisk vaniljesaus eller varm ostekake fulgt av en god kopp kaffe og cognac.

 

Men dette varierer jo litt da

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-05-28 06:41 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-05-28 06:43 ]</font>

 

lol den satt.. your the man :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 06:36, Dan Hansen skrev:

Quote:


Den 2002-05-28 03:18, p4power skrev:


Brus (les:cola) er absolutt det viktigste å ha foran skjermen. Risikoen for å søle er stor, men verd å ta. :wink:



 

 

De fleste "ekte" datagutter har vel alltids et ekstra tastatur liggendes sånn i tilfelle :smile:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-05-28 06:41 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-05-28 06:43 ]</font>

 

De fleste ekte datyagutter har lært å takle en diger flaske med sukrede e-stoffer på pulten :razz:

 

BTW, eplenektar (ikke jus) er ikke så ille å drikke på LAN. Tar litt lenger tid å få mageugge da...

Lenke til kommentar

Pizza og brus holder jeg meg langt unna fra, slik gift putter jeg ikke i mitt sunne legeme!

 

Når jeg sitter forran Pc'en går det for det meste på grønnsaker, ferskt rugbrød med økologisk hvitost med farris. Men det kommer jo egentlig an på anledningen, hvis jeg sitter en lørdagskveld forran Pc'n kan det hende at jeg river i med en pose nøtter og eplejuice, men det hender maks. en gang pr. mnd.

 

Så til slutt vil jeg bare avslutte med å oppfordre alle andre dataintreserte til å vise respekt for sitt eget legeme og spise sunt! :grin:

Lenke til kommentar

Varierer. I går var det risotto. Ellers går det på brødskiver i ny og ne, noe som overhodet ikke er det beste valget. En del frukt blir fortært foran skjermen, utallige kaffekopper..

 

Pizza er nok det greieste valget ja. Forholdsvis lite søl og lett å plassere (bitene).

 

Angående reservetastatur må jeg si meg enig der og. Det er et stygt hakk i veggen 1m fra tastaturets posisjon, gjett hvordan det skjedde.. (jeg er en fantastisk dårlig taper i spill). Måtte lete opp noen taster etterpå :grin: Er et KeyTronic tastatur, men utover merket synes jeg ikke det er noe særlig bedre enn noname tastaturer i det hele tatt. Litt bedre motstand og slikt da, men det klikker sjenerende høyt. Billigste KeyTronic tastaturet butikkene har såvidt jeg vet (Ergeforce typen). Anbefales om man har tenkt å kjøpe to om gangen. Det tok ikke skade av turen i veggen heller for den saks skyld, og ledningen og selve tastaturet er ganske solid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...