Gå til innhold

Half life 2 multiplayer

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig med multiplayer på hl 2 ??

har runna det så det er litt kjedlig at ikke det er multiplayer på det. får det er et av de beste spilla e har spilt.

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WTF!? Har du runna Half Life 2 allerede ?

Det er jo bare 1 dag etter lanseringa!!SICK!! Trodde Half Life spillene var slike som det ville gå mange veker for å spille gjennom...

Hvor mange timer spillte du da ?

Mvh Nissen

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Spiller på hard og da tar det litt lengre tid men har jo tross alt et liv ved siden da

Gleder meg til mulitplayer delen :dribble:

Skrevet

Har runna det på normal selv, tok meg ca 2 hele dager (for det meste konstant spilling, med få unntak av middager og småpauser.)

Er litt skuffa, elsket spillet over allt på jord, men etter å ha sittet å gleda meg i 2år, forventet jeg vel egentlig att spillet skulle vare litt mer enn 2 dager :(

Skrevet

Jeg har spilt i fem timer, er på båtbrettet. Regner med å være ferdig om 15 timer ca. Jeg spiller alltid på den hardeste graden (tabba meg litt ut på Far Cry, ble jo shitvanskelig), dessuten liker jeg ikke å rushe gjennom spill. Må nyte alle detaljer osv...

Skrevet
V[]bster' date='19/11/2004 : 14:41'] Har runna det på normal selv, tok meg ca 2 hele dager (for det meste konstant spilling, med få unntak av middager og småpauser.)

Er litt skuffa, elsket spillet over allt på jord, men etter å ha sittet å gleda meg i 2år, forventet jeg vel egentlig att spillet skulle vare litt mer enn 2 dager :(

Det er motoren som vil holde HL2 i live 5-6 år framover.

Bare båt og bil kjøringa med den motoren her slår det meste av bil og båt simulasjoner noensinne sett :)

Mulighetene er mer enn utrolig !

Skrevet
Bare båt og bil kjøringa med den motoren her slår det meste av bil og båt simulasjoner noensinne sett :)

Mulighetene er mer enn utrolig !

Bilkjøringa er ikke så realistisk at det gjør noe da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...