Goophy Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hei, har nå skaffet meg en ruter av typen "3com OfficeConnect Wireless Cable/DSL Gateway 802.11g 54Mbps". Meningen var at jeg skulle kunne surfe med laptopen som har et Intel 2200GB PRO/wireless nettverkskort. Men laptopen finner ingen nettverk. Jeg har satt opp alt slik det står i manualer, guider osv, men ingenting skjer, Har sikkert gjort noe feil, men aner ikke hva. Noen tips på hva "nybegynnere" gjør feil med trådløse nettverk hadde vært greit å få. Har NGT ADSL.
Goophy Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Feilen lå visst i BIOS. Wlan var deaktivert og lot seg ikke aktivere. Fungerte med en oppdatering...
jocke Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Feilen lå visst i BIOS.Wlan var deaktivert og lot seg ikke aktivere. Fungerte med en oppdatering... Lol? :!: Hvordan klarte du å ikke oppdage det? Om den var deaktivert i BIOS, kommer den ikke opp under Tilkoblinger engang..
Goophy Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Er vel bare sløv... Men jeg fikk jo den opp til å søke etter nettverk, så jeg vetikke jeg. Fungerer ihvertfall nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå