Gå til innhold

Star Wars Galaxies: har utseende ditt blitt forandret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha reinst. SWG så jeg at ansiktet på karakteren min var forandret.

ikke mye men noen trekk slik at den ikke lenger var den samme som jeg laget.

har noen av dere opplevd det samme etter å ha reinst.spillet eller er det noe SOE og Lucasart har funnet på?

sjekk karakteren deres og se om ansiktstrekkene er identiske med dem dere laget.

ikke noen big deal men hvis de har forandret seg,hvorfor gi spillere muligheten til å customise karakteren idet hele tatt..?

"but I don't hear the rap that they all say" - Pauley'n i Kiss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

var forberedt på å bli stemplet som en som ser spøkelser på høylys dag,ja... :!:

har ikke forandra på noen av grafikk instillingene.har kun reinstallert spillet da launchpaden krasja eller var det exploreren...? anywohoo,that's all i've done!

snakka med cust.service til SOE (now there's a joke!) de visste ingenting og ramsa opp et utdrag fra manualen eller noe i den dur.måtte henvende meg til en annen avdeling.kjekt med store selskaper som har egne avdelinger til hvert enkelt problem.løser problemene mye mer effektivt på den måten.lettere for kundene å forholde seg til et slikt lettkjørt kommunikasjonssystem.uansett så skulle jeg åpne holocronet og sende en ticket.hvis det er noen som har erfaring med dette,vær så grei å lær meg å bruke dette vidunderlige hjelpemiddelet.jeg er både newbie og treg i oppfattelsen så jeg fikk det ikke til. :no:

skulle egentlig spille litt idag men ble sittende å taste med cust.service avdelingen istedenfor.

var like givende som å grinde xps. :roll:

:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Endret av kendistarr
Skrevet

skulle ønske det!

nei,det er mer at alle trekkene er forandret.ansiktsformen er en annen.

prøvde å lage en ny karakter igår men da jeg skulle forandre eyeshape skjedde det ingenting.flytta slideren men ingen visuell forandring på karakteren.rart...

får installere spillet nok en gang ikveld.

Skrevet

Om du reinstallerer spillet vil Characteren "miste" alle trekk den eventuelt hadde, da disse ligger pA serveren. Det vinduet du ser pA logonscreen, er hentet fra din datamaskin, og siden du avinstallerte spillet, mistet din datamaskin alle filer som inneholdt informasjon om hvordan charactern sA ut.

Logge pA pAnytt, og sA logg av. NA bOr du se fort at du har "fAtt" igjen alle trekkene du "manglet", siden din datamaskin har fAtt filene som inneholder informasjon om hvordan charactern sA ut.

Skrevet

har gjort det men de "manglende" særtrekkene som jeg laget er borte vekk.

tar gjerne imot flere gode råd og tips.

får installere motheren igjen idag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...