figure_02 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 er det sånn at EQ2 er gratis å spille, at man lixom bare kjøper spillet? eller blander jeg med noe annet nå? EDIT: går det ann å fa tak i en beta av EQ2?
ttt Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 så vidt eg veit så må du betale ein månadspris for å spele EverQuest II. sidan spelet har komt ut, så er nok det ikkje nokon betatester av det framleis.
ttt Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 har det kommet ut? når? 8 november. http://gamer.no/produkt.php?produktid=14553
Desdichado Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Spillet koster deg 14.99$ i mnd. sånn ca. 110-120 kroner. Du kan betale med Visa eller med såkalte gamer kort som du muligens ikke får kjøpt i Norge, hvis ikke jeg tar feil da. Men du må nok frem med Visa'n, enten din egen eller din far/mor sitt. Du kan få det til 1 dollar lavere i mnd, men da må du betale for 3 mnd av gangen, eller 2 dollar mindre mot at du tegner deg for 6 mnd av gangen. Spillet er ute som ttt sier ja, ddet er dritkult spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå