Wyldelife Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hallo! Er det mulig og få noen screenshots? et holder okay, alt hvor jegs er hvor folk spø etter screenshots gidder ingen og gi dem, give us some scrrenshots
Prebo Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 poenget er? grafikken er etter det jeg har hørt helt lik det orginale half-life... da kan du like godt spille det...
h00v3r Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 poenget er? grafikken er etter det jeg har hørt helt lik det orginale half-life... da kan du like godt spille det... Nei, grafikken er mye bedre enn HL. Det er liksom derfor den heter source, fordi den kjører på Source grafikkmotoren.
Prebo Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 poenget er? grafikken er etter det jeg har hørt helt lik det orginale half-life... da kan du like godt spille det... Nei, grafikken er mye bedre enn HL. Det er liksom derfor den heter source, fordi den kjører på Source grafikkmotoren. Hmm.. det er ikke det jeg ha hør.....
Trygve Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=328666
Sjefern Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Ja jeg postet jo et skjermbilde i den forrige tråden du spurte om det??? Følger du ikke med på dine egne tråder Fanta boy?
Co[]V[]bster Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 poenget er? grafikken er etter det jeg har hørt helt lik det orginale half-life... da kan du like godt spille det... Nei, grafikken er mye bedre enn HL. Det er liksom derfor den heter source, fordi den kjører på Source grafikkmotoren. Kanskje du skal vite RETT svar før du svarer neste gang? Såvidt jeg har forstått er det meste uendrett for utenom vannet. Og De skal visstnokk ha implementert en del av Source Fysikken.
Zeph Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 http://home.broadpark.no/~mkjosas/HL1s/index.html der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå