Scortech Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Fikk Half-Life 2 i posten idag..nå skal det spilles.:-) Håper ikke jeg blir skuffet.
Gjest member-60584 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 fikk og idag.. men noe er galt, får en error under innstallasjonen!
sixx Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 gratulerer folkens(for de som kunne spille det da...) jeg tror nesten jeg må kjøpe det spillet å.... hvordan er det da? har du fått et bra førsteinntrykk??
B4stian Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 gratulerer folkens(for de som kunne spille det da...) jeg tror nesten jeg må kjøpe det spillet å.... hvordan er det da? har du fått et bra førsteinntrykk?? Det er dødsbra, bare les noen andre poster, f.eks. VG gir HL2 6'er.. mange bra erfaringer der!
Scortech Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Eh..hva skjer her da????? Må jeg være online for og kunne spille spillet offline???? Jeg har ikke bredbånd ennå...
sunh Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Bestilte fra elkjøp i går kveld. Burde komme i morgen da, right?
sixx Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Eh..hva skjer her da????? Må jeg være online for og kunne spille spillet offline????Jeg har ikke bredbånd ennå... har du kanskje "ikke multiplayer" versjonen av spillet da?? Det finnes vel to versjoner såvidt jeg vet(tre versjoner med collectors edition)
Sjefern Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) Ja dere må være online for å få registert/akivisert spillet. Dette er valves nye sikkerhets greie for at det ikke skal bli så lett å lage piratkopier. Desverre for valve funket det ikke så bra. Crackere har allerede funnet ut en måte å aktivisere det uten bruk av internett. Edit: hadde denne vært postet i riktig forum hadde det vært postet masse info om emnet allerede. Endret 17. november 2004 av Sjefern
Campari Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Ja dere må være online for å få registert/akivisert spillet. Dette er valves nye sikkerhets greie for at det ikke skal bli så lett å lage piratkopier. Desverre for valve funket det ikke så bra. Crackere har allerede funnet ut en måte å aktivisere det uten bruk av internett. Hehe.. det tok ikke lang tid. Vil forresten anbefale Half-Life 2 varmt. Jeg hadde store forventninger til spillet, og av en eller annen syk pervers grunn ble det mer enn innfridd... Men.. har vi ikke en egen Half-Life kategori?
Gjest member-60584 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 noen som vet ka som feiler? får en error langt inn i innstallasjonen. finner ikke en fil som er inne i en av .cab filene.. prøvd å lage iso, kopiere innholde fra DVDen til harddisken. tørka av DVDen for skjit etc... samme error...
TST Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Dette trenger vi ærlig talt ikke egne tråder for på et forum som allerede er overfylt med Half-Life 2-tråder.
Anbefalte innlegg