B4stian Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 hvrodan skal jeg få concolen opp i CS:S, vil helst at jeg kan bruke knappen: |
Plomma2 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 bind | "toggelconsol" Eller noe i den rettningen.
oophus_3do Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) hvrodan skal jeg få concolen opp i CS:S, vil helst at jeg kan bruke knappen: | Du må først aktivere Console knappen inne på options på spillet. Så må du skrive * -console* på launch options på counter strike : source logoen ute på steam *play games* menyen. Så, når du kommer inn i spillet så kommer console opp. Da må du skrive * bind "\" "toggleconsole" *. Da vil du få console på den vanlige | knappen (altså den knappen som er ved siden av tallet 1). Eller man kan enkelt og greit bare forandre noe i cfg fila. Denne finner du på f.eks: *D:\Spill\steam\SteamApps\tdophus\counter-strike source\cstrike\cfg* (åpne fila med notisblokk) Der finner du en ting hvor det står *bind "`" "toggleconsole"* som du da bare trenger å forandre til *bind "\" "toggleconsole"* istedenfor. Da burde det funke.. Endret 17. november 2004 av o(O)phus
Killerzevs Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 hvrodan skal jeg få concolen opp i CS:S, vil helst at jeg kan bruke knappen: | Du må først aktivere Console knappen inne på options på spillet. Så må du skrive * -console* på launch options på counter strike : source logoen ute på steam *play games* menyen. Så, når du kommer inn i spillet så kommer console opp. Da må du skrive * bind "\" "toggleconsole" *. Da vil du få console på den vanlige | knappen (altså den knappen som er ved siden av tallet 1). forsto ikke helt hva du mente...
B4stian Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 hvrodan skal jeg få concolen opp i CS:S, vil helst at jeg kan bruke knappen: | Du må først aktivere Console knappen inne på options på spillet. Så må du skrive * -console* på launch options på counter strike : source logoen ute på steam *play games* menyen. Så, når du kommer inn i spillet så kommer console opp. Da må du skrive * bind "\" "toggleconsole" *. Da vil du få console på den vanlige | knappen (altså den knappen som er ved siden av tallet 1). forsto ikke helt hva du mente... ehm... ikke jeg heller...
B4stian Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Jeg skjønte det!!! Sånn gjør du det: 1. Åpne filen som ligger i mappen: steam\SteamApps\"ditt nick"\counter-strike source\cstrike\cfg og som heter "config". 2. I den filen står det masse nedover.. et eller annet sted står det: bind "`" "toggleconsole" det skal byttes ut med: bind "\" "toggleconsole" Da skal den funke som vanlig!
MrLee Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) I tillegg til det han før meg posta må du, i "play games" menyen i steam, høyreklikke på CS: S, trykke properties, og klikke på launch options... Her legger man inn "-console" uten " seff. også, for å være helt sikker, inne i spillet, under keyboard instillinger, er det advanced settings, kryss av "enable console"...bare for å være sikker... btw, ja "/" registerers som | inn i spillet, så det går fint å bruke denne... Endret 18. november 2004 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå