Gå til innhold

hvordan få console opp ved å bruke | ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hvrodan skal jeg få concolen opp i CS:S, vil helst at jeg kan bruke knappen: |

Du må først aktivere Console knappen inne på options på spillet.

Så må du skrive * -console* på launch options på counter strike : source logoen ute på steam *play games* menyen.

Så, når du kommer inn i spillet så kommer console opp. Da må du skrive * bind "\" "toggleconsole" *.

Da vil du få console på den vanlige | knappen (altså den knappen som er ved siden av tallet 1). :w00t::cool:

Eller man kan enkelt og greit bare forandre noe i cfg fila. Denne finner du på f.eks:

*D:\Spill\steam\SteamApps\tdophus\counter-strike source\cstrike\cfg* (åpne fila med notisblokk)

Der finner du en ting hvor det står *bind "`" "toggleconsole"* som du da bare trenger å forandre til *bind "\" "toggleconsole"* istedenfor.

Da burde det funke.. :thumbup:

Endret av o(O)phus
Skrevet

Så må du skrive * -console* på launch options på counter strike : source logoen ute på steam *play games* menyen.

Så, når du kommer inn i spillet så kommer console opp. Da må du skrive * bind "\" "toggleconsole" *.

Da vil du få console på den vanlige | knappen (altså den knappen som er ved siden av tallet 1). :w00t::cool:

:ermm: forsto ikke helt hva du mente...

Skrevet

:ermm: forsto ikke helt hva du mente...

ehm... :blush: ikke jeg heller...

Skrevet

Jeg skjønte det!!! :)

Sånn gjør du det:

1. Åpne filen som ligger i mappen: steam\SteamApps\"ditt nick"\counter-strike source\cstrike\cfg og som heter "config".

2. I den filen står det masse nedover.. et eller annet sted står det:

bind "`" "toggleconsole"

det skal byttes ut med:

bind "\" "toggleconsole"

Da skal den funke som vanlig! :)

Skrevet (endret)

I tillegg til det han før meg posta må du, i "play games" menyen i steam, høyreklikke på CS: S, trykke properties, og klikke på launch options... Her legger man inn "-console" uten " seff.

også, for å være helt sikker, inne i spillet, under keyboard instillinger, er det advanced settings, kryss av "enable console"...bare for å være sikker...

btw, ja "/" registerers som | inn i spillet, så det går fint å bruke denne...

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...