Glipp Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hei! Hvordan kan jeg få se FPS'en i HL2? uten å bruke fraps.. har den noe innebygget fps oplegg som cs har ? vis ja, hvordan får jeg den fram? -Takk!
nåvi Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Høyreklikk HL2 i steam og velg properties - launch options. Legg til "-console" (fjern ""). Når spillet starter har du da en console, der skriver du cl_showfps 1 evnt net_graph 3. Net graph inneholder en del mer info om hvordan nettverket fungerer og den slags, greit om du skal spille cs: source. Evnt kan du legge til cl_showfps 1 i config.cfg fila Steam-mappe\SteamApps\epost@dresse\half-life 2\hl2\cfg. Legg merke til at om du lukker consolen mister du den! Jeg har ihvertfall ikke klart å få den frem igjen.
Glipp Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Høyreklikk HL2 i steam og velg properties - launch options. Legg til "-console" (fjern ""). Når spillet starter har du da en console, der skriver du cl_showfps 1 evnt net_graph 3. Net graph inneholder en del mer info om hvordan nettverket fungerer og den slags, greit om du skal spille cs: source. Evnt kan du legge til cl_showfps 1 i config.cfg fila Steam-mappe\SteamApps\epost@dresse\half-life 2\hl2\cfg. Legg merke til at om du lukker consolen mister du den! Jeg har ihvertfall ikke klart å få den frem igjen. takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå