The_Mouse Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg har et lite problem. Jeg har en PC med to skjermkort - et integrert og et PCI-kort. Det ene kortet er tilkoblet en prosjektør, mens det andre er tilkoblet en vanlig skjerm. Hvordan skal jeg få klonet skjermbildet (samme bildet på prosjektøren og skjermen) ? Alt jeg kan gjøre er å utvidet skrivebordet til begge skjermene. Jeg vet det finnes div. programmer for å gjøre dette, men det koster penger. Er det noen som har noen erfaringer med slikt? BTW: det ene kortet er nvidia og det andre er ATI. Dette har vel ikke noe å si?
ilpostino Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 hadde du hatt en Matrox-kort kunne du ha koblet opp til fire skjermer på samme skjermkort... med vet ikke hvordan du skal gjøre dette...
Guffen Duck Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Du har ikke 2 utganger på det ene kortet? Da kan du gjøre det slik. Om det finnes noe gratis programvare vet jeg ikke, men du kan prøve å google litt eller prøve download.com
ilpostino Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 det er jo ganske vanlig at skjermkort har en tv-ut utgang.. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå