Gå til innhold

Gratis prøve av AnacaryOnline???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-27 18:28, bic-judge skrev:

Hei!


Det kommer vel med en 7 dager gratis medlemskap tror jeg. Slik som "download" versjonen av spillet gjør. Skal ikke si dette sikkert, men regner med det er download versjonen som ligger på den cd'n.



 

men må jeg ikke registrere meg da? ...og da er jeg jo medlem...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vet dette er en gammel tråd, fant den da jeg søkte på noe helt annet..

 

Men anwyays: Ja, AO var gørrkjedelig etter en stund, level threadmill som man kaller det.

 

For tiden betatester jeg Neocron - som foregår i et ekte cyberpunk miljø, og det er utrolig lovende.

 

http://www.neocron.com - betaen er 1.08GB pluss litt over 50MB i patches, bruk en download manager..

 

Betaen går ut denne måneden, skulle vært avsluttet den 16., men etter stort press fra oss fans besluttet CDV å forlenge perioden.

 

Neocron vil koste bare $10 i måneden å spille, altså billigere enn AO, og mye mer lovende. Har postet om det 3 ganger, men ingen har giddet å svare. Så jeg lurer på om Ola Nordmann overhodet ikke er interessert i MMORPG lengre. Ser ikke for meg noen Norsk klan med det første, men det VILLE VÆRT SÅ FETT *host*. En Svensk klan har startet opp allerede. Vi kunne ta deres utpost og irritere vettet av dem gjentatte ganger :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-18 00:45, skrev Hidden:

Vet dette er en gammel tråd, fant den da jeg søkte på noe helt annet..


Men anwyays: Ja, AO var gørrkjedelig etter en stund, level threadmill som man kaller det.


For tiden betatester jeg Neocron - som foregår i et ekte cyberpunk miljø, og det er utrolig lovende.


- betaen er 1.08GB pluss litt over 50MB i patches, bruk en download manager..


Betaen går ut denne måneden, skulle vært avsluttet den 16., men etter stort press fra oss fans besluttet CDV å forlenge perioden.


Neocron vil koste bare $10 i måneden å spille, altså billigere enn AO, og mye mer lovende. Har postet om det 3 ganger, men ingen har giddet å svare. Så jeg lurer på om Ola Nordmann overhodet ikke er interessert i MMORPG lengre. Ser ikke for meg noen Norsk klan med det første, men det VILLE VÆRT SÅ FETT *host*. En Svensk klan har startet opp allerede. Vi kunne ta deres utpost og irritere vettet av dem gjentatte ganger
:grin:


 

Vi veit det, du har nevnt at du betateste Neocron i en del poster allerede!! :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...